Bruin bloedverlies

Ik heb al 2 dagen spotting. In mijn inlegkruisje 1x per dag bruinbloedverlies. (Nog minder dan begin/eind menstruatie. Het is minimaal , af en toe wel wat krampjes. Ben nu 5.5 week zwanger. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Hoi!
Hier een niet zo positieve ervaring met lichtbruin bloedverlies icm lichte krampen op een termijn van 6 weken.. ?Dat werd helaas een miskraam. Het begon bij mij met lichtbruin, ongeveer een dag of 5, met licht kramp. Daarna nam de kramp toe en werd het langzaam rood en veel meer.
Van de volgende was ik 1 maand later weer zwanger, mijn zoon van nu 11 weken, heb ik ook bloedverlies gehad. Maar dat was pas met 28 weken.
Tegen mij hebben ze in t ziekenhuis gezegd dat de kans dat t goed blijft gaan 50/50 is op zo'n vroeg termijn. Ik hoop echt voor je dat de goede 50% zit. Het kan van alles zijn hè; gesprongen bloedvaatje, innestelingsbloeding etc.  
Veel sterkte iniedergeval! ?
 
 
 
 
 
 
Hoi,
Ook ik heb hier niet zo'n goede ervaring mee bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik bruin bloedverlies bij 7 weken en daarna helder rood bloedverlies en heel veel krampen. Dit was bij ook een miskraam.
Ik ben nu 24 weken zwanger en heb in het begin van deze zwangerschap geen last gehad van bloedverlies 
Sterkte 
 
Hoi,
Ook ik heb hier niet zo'n goede ervaring mee bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik bruin bloedverlies bij 7 weken en daarna helder rood bloedverlies en heel veel krampen. Dit was bij ook een miskraam.
Ik ben nu 24 weken zwanger en heb in het begin van deze zwangerschap geen last gehad van bloedverlies 
Sterkte 
 
Hoi!
Hier bij beide zwangerschappen bruin verlies en ook roze/rood bloedverlies gehad. Inmiddels ben ik 12+3 weken zwanger en gaat alles goed. Er is geen oorzaak gevonden. En er loopt hier een mannetje van 1,5 rond. Tijdens zijn zwangerschap had ik een aantal hematomen in de baarmoeder, die vanzelf weer verdwenen.
Het kan je ontzettend onzeker maken, dus vooral de verloskundige bellen als je je onzeker voelt. Zij kan je geruststellen en een echo maken.
 
Dankjewel alle voor de reacties. Ik wacht het geduldig af. Het wordt niet meer , blijft gelijk. Als het aanhoudt bel ik de verloskundige. Kun je nu wel al een goede echo maken?
 
Terug
Bovenaan