Bruin bloedverlies?

Hoi Allemaal,

Ik ben vandaag precies 6 weken zwanger en vanmorgen had ik iets bruin bloedverlies. Ik schrok me rot, want vorige zwangerschap is geeindigd in een mk. Dus vk gebeld en ze zei dat het dat wel kon zijn. 9 feb kan ik voor een echo komen! Even afwachten nog. De rest van de dag ben ik niks meer verloren en slijm wordt nu weer lichter van kleur(sorry voor de details)
Liefs Karin

Hoi Karin,

Het hoeft niks te betekenen hoor. Ik heb bruin verlies gehad tijdens allebei mijn zwangerschappen tussen de 6 en 11 weken. Ik heb 2 gezonde boys gekregen. Misschien geeft je dit hoop. Ik vind in je verhaal niet terug dat je pijn hebt. Mijn vk zei altijd tegen mij, als het (bloed)verlies minder wordt en je hebt geen pijn dan duidt dat meestal niet op een miskraam.

Hoi Karin,

Het hoeft niks te betekenen hoor. Ik heb bruin verlies gehad tijdens allebei mijn zwangerschappen tussen de 6 en 11 weken. Ik heb 2 gezonde boys gekregen. Misschien geeft je dit hoop. Ik vind in je verhaal niet terug dat je pijn hebt. Mijn vk zei altijd tegen mij, als het (bloed)verlies minder wordt en je hebt geen pijn dan duidt dat meestal niet op een miskraam.

Ik heb bloedverlies gehad gedurende de eerste 18 weken van mijn huidige zwangerschap die nu al goed verloopt tot de 25 weken. Dus het kan ook goed gaan met bloedverlies. Daarentegen heb ik ook mk gehad, dus ik weet ook dat het mis kan gaan.

Ik vind het wel lang dat je nog tot 9 februari moet wachten. Ik mocht altijd meteen komen voor een echo om te kijken of er hartactiviteit was. Zelfs al was ik pas 6 weken zwanger, dezelfde dag kon ik komen. Ze hebben liever dat je pas bij 7 komt, want mocht je cyclus anders zijn dan verwacht dan kan het zo zijn dat er nog geen hartactiviteit is, en dan kun je je zorgen maken om niets.

Als je je zorgen blijft maken zou ik gewoon bellen voor een eerdere echo, want stress is niet goed. Zeker ivm het feit dat je al een mk hebt gehad.

Succes!
Kim.

Vind het ook dat je wel erg lang moet wachten. Als je het nog een keertje hebt zou ik vragen of het niet eerder kan. onzekerheid en stress is ook niet goed voor de kleine!!!
Succes in elk geval!

hoeft idd niks te betekenen.
meestal is bruin verlies een innesteling. heb ik ook 2 keer gehad.
toen het bij mij fout ging (tot 2 keer toe) was het gelijk echt rood bloedverlies.

probeer zo veel mogenlijk te genieten, en de nare gedachtes opzij te schuiven (weet dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is)

liefs, do

hoi, ik ben 10 weken zwanger en heb nu 2 weken bruin bloedverlies, elke dag.bij de echo bleek dat ik in mijn baarmoedermond een inwendige bloeduitstorting heb, die elke keer open gaat, doordat alles nu zo goed doorbloedt is. het is niet prettig, want je schrikt elke keer,maar het kan ook iets onschuldigs zijn. sterkte!

Terug
Bovenaan