bruin/bruine afscheiding?!

A

Anoniem

Guest
Hee dames!

Ik heb sinds gistermiddag met afvegen wat roze /oranje afscheiding gehad. Ik dacht hehe, zetten eindelijk de RD na 8 weken eens door! Kreeg ook steeds meer last van mijn buik en rug. Maar het is nog steeds niet doorgezet, heb nu alleen steeds nog maar bruin/rozige afscheiding….. ik hoop dat het alsnog doorzet, wil nu toch weer eens verder naar de volgende ronde met nieuwe kansen!!

Zijn er meiden die dit herkennen??

X Imme

Hoi Imme,

Ik had precies hetzelfde! Heb ruim 7 weken op de RD moeten wachten en had donderdag 2 weken geleden een klein beetje bruine afscheiding en pijn in m'n buik. Hehe, eindelijk weer ongesteld zei ik tegen m'n vriend.
Vervolgens had ik de hele vrijdag helemaal niets, gewoon alleen helder schoon slijm, dus ik snapte er alweer helemaal niets van. Toen zaterdag en zondag weer bruine afscheiding en vervolgens werd ik maandag tm gisteren behoorlijk ongesteld!

Dus tja.. het zou goed mogelijk kunnen zijn dat je vandaag of morgen alsnog gewoon "normaal" ongesteld gaat worden.
Ik ben 1 december met de pil gestopt en had tot nu toe een cyclus van 50 en 55 dagen.   Ben nu begonnen met theunisbloemolie slikken, hopelijk helpt dat mijn cyclus weer een beetje op gang. En dat terwijl ik maar 2 jaar de pil heb geslikt! Je gaat je wel afvragen wat een rommel je al die tijd binnen hebt gekregen he; als je lichaam er zo op reageert?!

Succes ermee!
Liefs, 10e

Bedankt voor je reactie! Ik hoop dan maar dat het snel doorzet, kunnen we weer verder! En nu maar hopen dat mijn volgende cyclus weer netjes 35 dagen is (liever nog korter natuurlijk, maar alles beter dan 8 weken!)

Krijg donderdag uitslag van mijn bloedonderzoek. Ben ik een half jaar tijd nog maar 3 keer ongesteld geweest. Hoop dat er niets erg is…..

Maar je bent er nu dus vanaf? Dus nieuwe ronde nieuwe kansen voor jullie! Ik hoop voor je dat de teunisbloem wat voor je is, zulke lange cyclussen zijn echt niet fijn! Ik slik ze ook, samen met monnikspeper en eenhoornwortel. Mijn huisarts zegt dat het nooit bewezen is dat het helpt, maar het kan ook geen kwaad. Op het internet lees ik goede ervaringen, dus ik ga er mooi mee door! (slik het pas 2 weken, weet dus nog niet of het helpt bij mij) Misschien is het net het duwtje wat we nodig hebben toch? Wanneer heb je nu je NOD??

liefs Imme

ps: ik ga noooooooit meer aan de pil! Wat een zooi zeg!

Ha Imme,

Ja, same here, ik ga ook niet meer aan de pil hierna hoor! Dan maar een spiraaltje ofzo!

Als ik dit eerder had geweten... zo stom is dat he!! We wilden eigenlijk vorig jaar juni al stoppen, maar ik was "bang" dat ik dan direct zwanger zou raken en we hadden voor november een rondreis door australie en nieuw zeeland geboekt, dus daarom ben ik direct de dag dat we terugkwamen van vakantie (1 december dus) gestopt met de pil. Maar ja.. had dus net zo goed in juni al kunnen stoppen en wachten tot m'n lichaam een beetje ontpilt zou zijn!

Ik ben ook pas vorige week begonnen met teunisbloemolie. IVolgens mij lijken onze situaties wel op elkaar! . Ook mijn ha zei dat het effect nooit bewezen is, maar dat het op zich geen kwaad kan. Dus ik dacht ook: prima, dan ga ik het evengoed dus gewoon slikken! Heb ik tenminste nog het gevoel dat ik íéts doe, naast alleen maar wachten en nog eens wachten.
Mijn NOD.. tja, ik vrees dat die rond 8 mei zal liggen. * snik*. Ik hoop natuurlijk eerder, dat die teunisbloemolie werkt! Na die NOD ben ik dus ook ik in een half jaar tijd 3 keer ongesteld geweest...

Nahja, ik ben nu lekker bezig met het snuffelen op internet naar een zomervakantie. Dat geeft een beetje afleiding! Ga nu gewoon een mooie reis boeken..in het beste geval ben ik dan 4 maanden zwanger, maar ja, dáár ga ik nu dus geen rekening meer mee houden!

Liefs, 10e

hee!

ja dat van het slikken van die teunisbloem enzo dat heb ik ook: dan doe ik tenminste iets. En baat het niet schaad het niet toch? Ik hoop echt voor ons (en vele andere) dat we snel af zijn van de vervelende lange en onregelmatige cyclussen! Ik wil ook een kindje! Dus positief blijven!

Lekker dat je voor een vakantie aan het kijken bent! Ff wat anders aan het hoofd! Weet je al waar heen?

Liefs Imme

Terug
Bovenaan