bruin goedje

Even snel een vraagje, ik heb als het goed is morgen mijn nod nu 2 uur geleden een bruin goedje, nu op dit moment niets. Is dit een teken van een zwangerschap?

Groetjes Freddy
 
Hé Freddy,

Ik zou het niet weten of dit een teken van zwangerschap is. Ik moest maandag 10 mei ongi worden. Toen had ik niets. De volgende dag verloor ik wat bruine afscheiding en rood bloed maar zette niet door. Maar de volgende dag werd ik toch ongi. Hoop voor jou natuurlijk dat het wel tekenen van een zwangerschap zijn !!!! Succes met afwachten en anders gewoon testen.

Liefs van Biaggi.
 
het kan idd een voorbode zijn van een ongi,heb ik nadat ik net gestopt was met de pil ook gehad en nu afggelopen keer had ik het ook,terwijl ik het na het stoppen maar 1 keer had gehad,dus helaas zegt het niet altijd wat,hoop voor jou dat het wel wat zegt en dat je niet ongi wordt en dus zwanger bent.

liefs nathalie
 
Hoop voor je dat het raak is, maar bij mij is het altijd het begin van de ongesteldheid. Dat laat dan altijd nog een paar dagen op zich wachten, maar aan de afscheiding weet ik altijd dat het eraan komt. Misschien is het bij jou wel anders. Groet.
 
Terug
Bovenaan