bruin/rode afscheiding

wie herkend dit? ik ben net zwanger en heb de afgelopen 4 dagen bruin/rode afscheiding.het was net of ik ongi was alleen was t dan niet helemaal rood maar ook bruinig. zijn er meer van jullie die dit ook hebben gehad? de verloskundige zei dat tgeen kwaad kon maar wil toch graag weten of mensen dit herkennen. ik word er namelijk erg onzeker van.
 
Ik heb vorige week wat bloed verloren en sindsdien ook bruinige afscheiding. Ik dacht zelf dat de zwangerschap dus mis was gelopen, maar het schijnt nog best wel een voor te komen dat je bloed en/of afscheiding verliest. Je kunt misschien om een vervroegde echo vragen, dat weet je het zeker. Ik ben zelf ook erg onzeker, ik weet nu niet zeker of het allemaal goed is daarbinnen..maar we kunnen alleen maar afwachten....Sterkte!!
 
Hoi,

ik wilde net vandaag dezelfde vraag op deze forum zetten. Ik had vandaag ook allemaal gele afscheiding, het leek net het einde van de ongesteldheid. Ook heb ik erg last van mijn buik. Ik ben ook erg onzeker. Ik ben zo bang dat het mis gaat, dat ik soms het gevoel heb dat ik mezelf erg bang maak.
Nu weet ik dat ik ook erg last heb van mijn ontlasting. Het gaat zo moelijk en ik denk dus dat ik daar ook last van heb m.b.t. mijn buik.
Laten we hopen dat het goed gaat. Ik heb 28 februari pas mijn eerste echo, ik verheug me daar zo op. Komt omdat ik met vakantie ga en dus pas in mijn 14 week een echo heb.

Gr. Miepje
 
hallo,

ook ik had last van bloedverlies.Bij mij is het helaas fout gelopen.Hou het goed in de gaten en wordt het echt rood bel dan direct de vk.ze kunnen je nl doorsturen voor een vervroegde echo.hebben ze bij mij ook gedaan.
wat ook helpt is een soort dagboek bijhouden van de eerste weken.Je weet dan precies wanneer je er last van had en wanneer het begonnen is.Ik hoop dat het bij jullie goed blijft gaan.trouwens die onzekerheid is heel normaal,dat heeft iedereen.,succes
 
Terug
Bovenaan