bruin/rose afscheiding na sex??

A

Anoniem

Guest
ik heb dit al 2 of 3 keer gehad vaak vlak erna en soms later nog een heel klein beetje
ik snap niet zo goed wat dit is..
heb weleens gelezen dat als je zwanger bent het allemaal gevoeliger is en dat je dan na sex bloed kan verliezen
maar kan dit ook als je niet zwanger bent??

ik ben ergens op dag 53 en heb negatief getest
heb gem een cyclus van 38 dagen

xx

Hallo Patries, ik had dit donderdagavond ook, maar weet ook niet wat het is. Vandaag is mijn NOD, dus even afwachten nog voor mij.

Hopelijk weet iemand hier wel wat het is?

Liefs Yvonne

ja omdat ik het al eerder heb gehad weet ik nu ook dat ik niet ongi word vlak daarna ofzo en ik heb dit alleen weleens gehad idd vlak voor mijn ongi
dus ik vind het wel een klein beetje vreemd eigenlijk..

Ja vind ik ook hoor, erg vreemd! Ik heb het nog niet eerder gehad en dit is al mijn 10e ronde nu. Ik ga morgen testen als mijn ongi tenminste wegblijft? Ik zal het je laten weten of mijn ongi komt of dat het misschien raak is?  

Liefs Yvonne  

Hoi meiden,

Ik heb dat toevallig gisteren ook gehad, maar bij mij is nu de ongie doorgebroken en toevallig was het vorige keer ook. aleen toen op dag 16 van cyclus en toen werd ik 4 dagen ongie.  Osn lichaam zit maar raar inelkaar geloof ik.

succes ermee.

xx Bambi

Ja raar is dat he? Nou ja ik wacht vandaag nog even af of mijn ongi komt?

Liefs Yvonne

kan het misschien zijn dat de baarmoedermond geirriteerd is  door sex? De bmm is heel erg goed doorbloed en er kan door penetratie een bloedvaatje beschadigd raken. Dat heb ik namelijk wel eens, en dan is het ook rozig (sperma met een beetje bloed van de moedermond).... en een dag later bruinig, en het is onafhankelijk van wanneer het in de maand is.
Succes ermee!

Zou kunnen hoor, maar ik heb het nog niet eerder gehad, klinkt in ieder geval wel logisch zo. Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan