bruin / roze

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik heb sinds gister bruin / roze slijm... ik weet niet of het een beginnende ongi is of, wat ik ook al vaker heb gelezen gewoon ook nog kan terwijl je zwanger bent...

ik heb niet meer getest na zondag, was weer negatief..

Ik wacht maar eens even of deze misschien ongi doorzet en hopelijk niet maar dan heb ik ook wel weer duidelijkheid ! en gaan we vrolijk weer verder met klussen ;)

liefs!

spannend meid... ik heb het helaas wel voor mijn ongi aan maar hoop voor jouw dat je natuurlijk zwanger bent!!
liefs

Ook bij mij is mijn vorige ongi zo begonnen. Had ook stilletjes wat goede hoop, want heb het daarvoor nooit gehad!
Reken op de volgende...

Liefs Daisy

ook bij mij was zo de menstruatie begonnen helaas.. (alweer een aantal maanden geleden)

Duimen dat 't voor jou positief nieuws is!!

Ik hoop dat het voor jou anders is maar zo begint het bij mij elke maand. De dag ervoor wat roze en de dag erna bingo.

Succes meid, ik hoop dat het voor jou geen ongi is.

Bij mij begint het elke maand zo.... Toen ik nog niet aan het klussen was voor een kindje niet voor mijn gevoel maar toen legde inspecteerde ik het toiletpapier niet zo grondig! Hopelijk zet t niet door!

Heey meid,

Ik verlies nog steeds bruin/rozige afscheiding. Hier zet het nog steeds niet door. Hopelijk gaat het bij jou óf heel snel weg en test je positief(dit naturlijk het liefste haha), óf komt je ongi er snel door. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent!!

Liefs ciomama

Zo begint mijn menstruatie ook altijd. Meestal wat bruinig/roze afscheiding en na een paar dagen zet het goed door. Succes met afwachten!

Terug
Bovenaan