bruin slijm verlies

Meiden,

Sorry voor de eigenlijk vieze details maar ik moet het even vragen ken dit niet.
Ik ben 7 dagen overtijd ik heb net een test gekocht kom ik weer thuis heb ik was bruin slijmverlies wat is dit??????
Ik wil morgen pas testen omdat al een week geleden negatief heb getest en met mijn vriend heb afgesproken maar ik wordt nu wel zenuwachtig...
Kennen jullie dit???

Liefs Zonnetje

Hoi Zonnetje,

Ik wil je niet blij maken   of valse hoop geven maar, dit had ik ook met beide zwangerschappen bij allebei tussen week 5 en 6.

Meid ik duim voor je.

Gr Lique

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het herken als het begin van nod, maar toen het bij een beetje bruin slijm bleef, ging mij toch wel een TL-balk boven mijn hoofd aan om een zwangerschapstest te doen!
Ik zou zeggen, knal er nog zo'n testje tegenaan.....
Ik duim voor jullie, succes!

Liefs, marieke

ook ik heb dit gehad.
bij mij bleek het innesteling te zijn.
maar ik het het ook gehad, toen ik het vruchtje verloor, bij mn 1e bbz (voor nathalia)

zou idd gewoon lekker de test doen, hopelijk weet je dan wat meer.
en als die weer negatief uitblijf, zou ik toch wer contact opnemen met de huisarts.

zal voor je duimen!

liefs, do

hey meiden,

Ja ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap van Nynke nooit gehad herken het niet.
Dus ik zou niet weten of ik nou wel of niet zwanger ben.... ik wil graag testen als mijn vriend ook thuis is (laat ie nou net vanavond vanuit zijn werk een wedstrijdje voetbal hebben) dus ik kan sowieso pas rond 20.30 vanavond gaan testen.
Aan de andere kant ben ik bang dat het negatief is....
Ik ben best bang voor de teleurstelling.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Zonnetje

Terug
Bovenaan