bruin slijm

A

Anoniem

Guest
Hallo,
ik ben donderdag 7 weken zwager. Net zag ik op het toilet dat ik bruinachtig slijm verlies. Wat is dit? Ik heb eerder een miskraam gehad, en ik voel me nu erg onzeker. Heb nu ook een drukkend gevoel in mijn buik.
Wie heeft dit ook gehad?
groetjes Eva

hoi eva
ik heb zelf ook een miskraam gehad in t verleden en ook een beetje bruinachtig slijm maar sloeg snel genoeg over in helderood bloed dus t wil niet zeggen dat je nu weer een miskraam hebt....t kan ook innestelings bloed zijn
ff afwachten of ff na de huisarts gaan voor t zekere dan ben je mischien ook weer gerust over je loop van je zwangerschap.
veel succes en duim voor je
groetjes bianca
27 wk zwanger 4e kindje

Hoi Bianca,
dus jij kreeg dat bruine slijm vlak voor de miskraam? Hoop dat het loos alarm is.
Bedankt voor je reactie,
Eva

Hoi,

Ik heb begin van de zwangerschap daar ook last van gehad. (2 weken lang)  Ook ik was in paniek. Ik heb toen een inwendige echo gehad en die was goed. Al klopte het hartje nog wat langzaam. 2 wken later kreeg ik weer een echo en die was gewoon goed. Ik ben nu 37 weken zwanger. Het hoeft dus niets te betekenen en kunnen ook innestelingbloedingen zijn, maar je kan altijd de verloskundige bellen als je twijfelt. Daar zitten zij voor.

Groetjes Natasja

Hoi Eva,

Ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap ook gehad en toen bleek het kindje (ik was al 16 weken zwanger) niet meer te leven. Maar je hoort toch ook veel verhalen van vrouwen die bloed verliezen en bij wie alles goed gaat dus het kan alle kanten op.
Als je bang bent zou ik gewoon even de verloskundige bellen om te vragen of je voor een (inwendige) echt terecht kan. Dan zit je tenminste niet meer zo in onzekerheid.
Ik zal voor je duimen!!

Groeten Landi

Hoi Eva,

Heb hetzelfde afgelopen zondag gehad!!! A.s. donderdag krijg ik een inwendige echo... heel spannend. Ik ben nu 6,5 week zwanger, dus de kans is ook nog aanwezig dat ik geen uitsluitsel kan krijgen dan, maar ik wilde niet langer wachten. Heb ook al eerder een miskraam gehad en ben nu ook reuze onzeker.

Het heeft geen zin om voor 12 weken de verloskundige te bellen (had ik ook gedaan, maar zo lang je geen eerste afspraak hebt gehad daar, heeft het geen zin om de verloskundige te bellen), maar de huisarts! Die kan jouw een verwijsbriefje geven voor een inwendige echo.

Hopelijk ben je snel gerustgesteld. Ik duim voor je!

Bedankt voor jullie reacties!
Vanmorgen zag ik dat het bruinige over is gegaan in helder rood bloed. Niet veel, maar genoeg om toch om een echo te vragen. Ik heb vanmiddag een afspraak. Ik ben behoorlijk misselijk. Ik weet dat veel vrouwen bloed hebben verloren en dat het toch in orde bleek te zijn. Maar ik merk wel dat ik nu van het ergste uit ga. Gewoon om mezelf in te dekken.
Groetjes Eva

Dat begrijp ik, heb ik precies hetzelfde.

Heel veel geluk vanmiddag. Laat je even weten hoe het is gegaan?????????

Terug
Bovenaan