Bruin verlies va inwendige echo

<p>Zaterdag onze eerste echo gehad </p><p>Een inwendige echo alles was goed en het hartje kloptje mooi. Nu heb ik alleen sinds dien last van bruine afscheiding bij het afvegen. Verlos kundige gebelt en die vertelde dat dat wel kon gebeuren en dat er niks aan de hand is  maar moet wel opletten dat het niet erger wordt en dat ik er geen krampen bij krijg. Lekker gerust stellend zo. </p><p>Heeft iemand hier nog meer last van gehad ? </p>

Zelf geen ervaring ermee. Maar heb al wel vaak gelezen dat doordat er daar beneden nu veel gebeurd er makkelijk een bloedinkje kan ontstaan. Dus zeker bij een,inwendige evho is dat niet gek! En als t hartje toen klopte en bloedverlies er snel na was, dan zou ik zeker ervan uit gaan dat her van de echo komt. Dat hartje is echt niet zomaar direct erna gestopt hoor

Herkenbaar! Heb je net de eerste echo gehad, alles goed, krijg je bloedverlies. Heel onzeker en vervelend, maar inderdaad, het gebeurt. Ik heb het vanaf de eerste echo tot ongeveer 20 weken gehad. Wel eigenlijk altijd met een oorzaak (inwendige echo, seks, harde ontlasting etc), dus ik probeerde dan maar te ontspannen (maar ik heb ook huilend aan de telefoon gehangen met de verloskundige hoor). Alles is goed gegaan en mijn zoontje is inmiddels 10 maanden :)
Heel veel succes en hou vast aan die goede echo!

Ja, ik heb het gehad met de tweede en derde inwendige echo. Een bloedvaatje is zo geraakt. Ik hoefde me geen zorgen te maken en inmiddels ook 20 weken zwanger. Net zoals na het vrijen kan het ook gebeuren na een inwendige echo. Vaak niets om je druk over te maken.

Probeer me er ook niet druk over te maken maar onbewust doe je dat toch  ?. Dat het maar snel ophoud t duurt nu al 4 dagen. 

Het is heel moeilijk om je er niet druk over te maken. Dat is gewoon zo.  Bij mij duurde het bloedverlies soms wel een week met zelfs wat helderrood tussendoor. Maar het ging weer over.

Terug
Bovenaan