bruin verlies

A

Anoniem

Guest
hoi ik had ook even een vraagje,

heb vorige week dinsdag de laatste provera kuur gehad ,dat is om je menstruatie weer op te wekken ,maar nu heb ik sinds gister donker bruin bloed verlies heb dit nog nooit
gehad, is dit een innestelling of een vroege miskraam???
kan iemand mij helpen  

liefs janiek

Hoi hoi,

Het kan van alles zijn je gewone menstruatie die zo opgang komt, of innestelling maar ja moet je wel weten wanneer je NOD is!!! Of je lichaam houd je gewoon heel erg voor de gek!!!
Ja en als je het niet vertrouwd ff gaan overleggen met je H.A. of andere arts waar je deze medicijnen voor hebt gekregen!!!
Succes!!!

Liefs Sandy

ik heb gisteren van mijn gyn ook provera gekregen. Deze vertelde mij dat zeker nadat je met de pil gestopt bent en de menstruatie weer op gang moet komen dat het dan heel normaal is dat de menstruatie bruiner van kleur is. Ook omdat het een menstruatie is zonder eisprong en je slijmlaag in je baarmoeder anders is.......om die weg te krijgen, wordt wel provera gebruikt (als een soort en met van schoonmaak middel voor je baarmoeder, om toekomstige eitjes een schoon huisje te geven). Deze menstruatie is dus ook een menstruatie zonder eisprong (een ontrekkingsbloeding dus.).
Als je het niet vertrouwt kun je toch ook altijd even langs je huisarts gaan of afspraak bij gyn maken als je de pillen daarvan heb gekregen?
Sterkte.

Hoi Mama van Damian

Ik had je nog beloofd dat ik nog zou pendelen voor je vriendin.
Janny Arends.
Ik pendelde voor haar Oktober 2007 zwanger van een meisje.

Liefs Sharine

ps vervelend voor je dat bruinverlies hoop dat het innestelingsbloeding is.

Bruinverlies is meestal gewoon oud bloed en niet meteen iets om je zorgen over te maken.

Ik hoop voor je dat het niks voorsteld!!!!

Liefs Bibbi

Terug
Bovenaan