bruine afscheidding

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik ben 32 jaar
wij zijn nu ruim een jaar bezig om zwanger te worden.
sinds kort lopen we ook bij de gynecoloog.

ik heb nu een vraag.
ik heb ws. rond afgelopen do/vrij mijn eisprong gehad.
moet over 1.5 week weer ongesteld worden.
maar nu had ik gister wat bruine afscheidding.
en vanmorgen wederom,   zelfs wat heviger.
wat kan dat zijn?
maak me er toch wat druk om.

Hoi,

Ik denk niet dat ik je echt kan helpen, maar wat ik op dit forum heb gelezen is dat bruin bloed oud bloed is! als je zegt dat het zo na je eisprong is een paar dagen zou het een innesteling kunnen zijn, maar weet dus niet of dat opgaat met bruin bloed. Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat het geen beginnende ongi is voor je. ik duim voor je!!!!

groetjes Nicole

Hoi,

Sommige vrouwen verliezen wat bloed bij de ovulatie, dus ik denk dat t wat oud bloed van je eisprong is. N innesteling kan t niet zijn, want dat is over t algemeen pas tussen de 7 en 10 dg na de ovulatie..

Succes

hallo,
ik heb idd vorige maand even na mijn eisprong wat oud bloed gehad en ook na afvegen
wist ook niet wat het was had erbij ook wat pijn tijdens het klussen
heb me toen ook laten vertellen dat het met de ovulatie te doen had
na 2 dagen was het weg en deze maand geen last gehad!!!
zelf denk ik ook ovulatie en toen ronde 1 dus misschien nog wat troep uit mijn lichaam van de pil
liefs tamaar

Hoi Vlinderjana,

Ik heb altijd een dag of twee voor mijn menstruatie bruine afscheiding gehad. Nu heb ik sinds maart dat het soms al een week ervoor begint. Maar tot nu toe nog niet zwanger, dus mij bij staat dat los van elkaar. Vorige maand begon het zelfs al 4 dagen na mijn eisprong  (had ik met ovu-testen en tempen vastgesteld),  op dag 22, en duurde het tot ik ongi werd. Dus eerst 8 dagen bruin en toen ongi. Heb toen ook de verloskundige gebeld om te checken wat het zou kunnen zijn en of het kwaad kon. Ze had er geen antwoord op dus het was gewoon een kwestie van afwachten. Ik zit nu op dag 21, dus rond deze tijd zou het weer kunnen beginnen, maar hoop toch van niet!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, al is het niet veel.

Succes   ,  

Tammy (ronde 7, 13 kindje, nod 14 aug)

hoi hoi
het kan idd 2 dingen zijn. Ik had toen ik zwanger was vanaf een week voor nod bruin bloed en bleek zwanger,.........
maar deze maand had ik vanaf woensdag, ook 1,5 week voor nod bruin bloed. Ik hoopte innnesteling, ik had ook weer blauwe aders over mn borsten e.d. maar ik ben gister wel echt ongesteld geworden, dus twas niks!
dus het kan 2 kanten op helaas.....ik hoop voor jou het ene natuurlijk
succez! gr. marjolein

bedankt allemaal voor jullie reactie.
daar heb ik echt wat aan.
het is al prettig om er met vrouwen over te praten die je gevoel herkennen.
ik dacht zelf ook al dat het geen innesteling kon zijn.
maar dat het door de eisprong komt klinkt idd. logisch. niet aan gedacht.

tammy,
ik had in het begin ook alleen maar 2dagen voor menstruatie deze afscheidding.
begreep daarom ook niet dat ik het nu al zo snel had.
zouw het ook kunnen dat ik nu ruim een jaar na stoppen met de pil, alle rommel uit mijn lichaam kwijt ben??
en dat daarom mijn lichaam nu anders reageerd??

sinds het stoppen met de pil ben ik soms misselijk en  constant zo moe.
weinig fut, terwijl ik normaal een bezig bijtje ben.
herkennen jullie dat ook??
komt dat ook door het stoppen met de pil?? en je hormoon huishouding??

ik vind het  frustrerend dat ik mijn  eigen lichaam niet helemaal begrijp.

Ik ben inmiddels ruim twee jaar gestopt met de pil, dus weet niet of dit een reactie daarop kan zijn. Misschien heeft het iets te maken met de hormonen, die staan nu natuurlijk ook nog eens onder druk van de spanning van het wel of niet zwanger worden. Wij zijn va januari bezig voor een kindje en elke maand is het weer superspannend, de ene keer ben je er meer mee bezig dan de andere keer, maar het speelt toch steeds op de achtergrond.

Succes hoor!

Liefs,

Tammy

Terug
Bovenaan