Bruine afscheiding 5-6 dagen

<p>Hoi iedereen,</p><p>Ik heb een normale cyclus van 29-30 dagen ongeveer. De 27-28-29ste oktober had ik buikpijn en een hele hoop rekbaar slijm. Dus ga er vanuit dat dit men eisprong was. Heb eerder wel eens ovulatietestjes gedaan maar nu ik men lichaam redelijk goed ken vond ik dit niet meer nodig. Nu verwachte ik men nod de 13-14 de ( vandaag dus). Als ik het natuurlijk goed heb wat de eisprong betreft. Maar ik heb sinds zaterdag bruine afscheiding. Dus vandaag dag 6 bruine afscheiding. Eerst was het wat donkerder en nu is het wat lichter en aan het afnemen. Ik heb meestal wel 1-2 dagen voor men nod bruine afscheiding en dat zet dan om in bloedverlies. Maar deze keer wat vroeger begonnen en is aan het afnemen. Iemand enig idee ? Testen wil ik nog niet doen om teleurstellingen te vermijden of achteraf tog nog ongesteld te worden.. Iemand die dit herkend en zou ik tog nog gewoon ongi worden of heb ik kans deze ronde? We zijn al anderhalf jaar bezig..</p><p>Liefs</p>

Hoi, ik wil je geen valse hoop geven, maar bij mij was het precies hetzelfde en nu inmiddels 24 weken zwanger. Ik dacht ook dat ik ongesteld geworden was, maar het zette niet echt door (werd niet meer en niet roder). Uiteindelijk toch getest en zwanger. 
Ik hoop voor je dat het bij jou ook zo is! Testen is helaas de enige manier om daar achter te komen. Succes/sterkte! 

Ohh Wat leuk om te lezen!! Natuurlijk snap ik dat elk lichaam anders is maar wat hoop ik toch dat het ook raak is. Had je paar daagjes gewacht met testen? Ik ben aan het twijfelen of ik nu nog snel een testje moet gaan kopen ahah! En na hoeveel dagen ging dat soort afscheiding over bij jou?
En een dikke proficiat met je zwangerschap!Xx

Ik had ook toentertijd afscheiding en toch veel ongesteld geworden destijds, hopelijk zal dit niet bij jou gebeuren.
Morgen is dag 28, dus moet ik eigenlijk ongesteld worden, maar heb de hele week waterige afscheiding en opgezwollen borsten en zeurende pijn in mijn onderbuik (baarmoeder). Heb vanochtend getest en jammergenoeg negatief.. maar heb geen puistjes op mijn gezicht (heb ik dus wel als mijn ongesteldheid gaat aankomen), rugpijn in mijn onderrug, en heb het gevoel dat ik ook niet ongesteld ga worden...
Ik hoop voor ons allebei dat we toch zwanger zijn :)

Ik had na 3 dagen getest. Dacht zelf eigenlijk helemaal niet aan een zwangerschap dus ik ging pas testen toen een collega zei: kan het niet zijn dat je zwanger bent. 
Ik heb uiteindelijk tm week 9 iedere dag bloedverlies gehad. Dus dat hoop ik niet dat je hebt. Bij 5, 6 en 7 weken een echo gehad vanwege het bloedverlies. Bij week 5 nog geen kloppend hartje, daarna gelukkig wel.
Laat je weten als je hebt getest? Ik duim voor je! X

Hier ook een positief berichtje; ik had precies het zelfde bij mijn eerste zwangerschap. Dus het kan alle kanten nog op. Bruin verlies zegt echt helemaal niets!
Ook bij mijn laatste cyclus een beetje rozig verlies vanaf de ovulatie tot aan de NOD . Eind van de week een positieve zwangerschapstest in mijn handen.
Succes op het wachtbankje!

hoi Dames, 
vorige maand een miskraam gehad :( nu was ik 1 nov bij gynaecoloog geweest voor controle. Bij het onderzoek zag hij weer nieuwe eitjes zitten. Za 2 nov ovulatie test gedaan en die was postitief. We hebben het die avond nog gezellig gehad. Nu zou ik als ik 14 dagen reken na ovulatie zondag pas mijn nod dag zijn. heb vanaf vandaag buikpijn en beetje bruinverlies. Zou het toch een menstuatie zijn of een innestelingsbloeding? Ben helemaal in de war,en mijn lichaam denk ik ook na die miskraam. Ik heb trouwens geen menstruatie meer gehad naar mk dus vandaar dat ik zo onzeker ben. Heeft er iemand van jullie hier ervaring mee?  

liefs vrouwke.

Lieveee dames!! Ik heb gisteren getest en ja hoor KNAL POSITIEF. Ik ben eerlijk gezegd gewoon in shok... had ik totaaaaal niet zien aankomen wow. Ik ben nog voorzichtig blij omdat ik nog wat onzeker ben. Maar super bedankt voor jullie positieve berichtjes, daardoor durfde ik eigenlijk pas te testen ahah.  Morgen vroeg doe ik nog een nieuwe test met ochtendurine. 

@gebruiker : wacht het nog even af voor de zekerheid! Ik had een paar dagen geleden ook nog rug en buikpijn en dacht dat ik ongi ging worden, zeker na die bruine afscheiding. Ik duil alvast voor je mee!!X
@TJF: gelukkig dat ze daarna een kloppend hartje zagen❤️ Je hebt vandaagt egt men dag goed gemaakt, je gaf me hoop en daardoor ben ik gaan testen. Echt bedankt daarvoor!X
@FleurtjeRoos: Ohh wat leuk dat je ook positief getest hebt! Hoe ver ben je al als ik mag vragen?
@vrouwke: oh wat jammer van je miskraam, veel sterkte daarmee :( ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn! En geef de hoop niet op, zoals je ziet betekende bij mij bruine afscheiding dus iets goeds! Wacht nog eventjes af tot wanneer je nod is en als ze dan niet doorbreken dan zou ik een testje wagen!

Terug
Bovenaan