Bruine afscheiding 8 dagen na positieve ovulatietest

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag, misschien dat jullie het weten.
Ik heb vanaf de 20e een positieve ovulatietest gehad, die dagen ervoor en tijdens flink aan het klussen geweest.
Nu heb ik vanaf gisteren soms bij het afvegen en in mijn inlegkruisje wat donker bruinig slijm zitten. Bij het afvegen lijkt het niet zo bruinig maar zitten er alleen wat hele kleine stolseltjes bij maar het slijm is heel licht geel.
Ik voel me verder goed, geen pijnlijke borsten of pijn in de buik.
Normaal zou ik pas vanaf de 3e ongesteld moeten worden, dit is 14 dagen na mijn eisprong.

Heel herkenbaar, had dit zelfs een dag of 6. Precies 2 weken na mijn eisprong had ik een positieve test! Innesteling?
Volgende week heb ik een afspraak in het ziekenhuis en zullen we het zien. Ben dan 6 weken zwanger. O wat vind ik het spannend
Dus wie weet ...................

Hoi Eline,

Zou idd wel eens een innesteling kunnen zijn. Zal voor je duimen dat het dat is en dat je NOD uitblijft en een positieve test heb van de week. Succes!!

Liefs RH

Zelf had ik dit ook. dat bleek inderdaad een innesteling te zijn geweest.
Dat was precies rond de periode dat ik weer ongesteld moest worden.
Inmiddels ben ik bevallen op 30 april

Hallo Roos en Frederikeb,

Ik hoop zo dat het een innesteling is....maar aangezien de menstruatie er ook bijna aan gaat komen?? Zolang er maar geen bloed bij komt vind ik het goed, hahah
Vanaf gisterenmiddag had ik er bijna niet last van maar vanaf vanmiddag weer wel, iets meer dat wat het was. Ik had ook vanaf vandaag wat last van mijn buik en borsten.
Maar hoeveel verlies hadden jullie toen?

Hallo Roos en Frederikeb,

Ik hoop zo dat het een innesteling is....maar aangezien de menstruatie er ook bijna aan gaat komen?? Zolang er maar geen bloed bij komt vind ik het goed, hahah
Vanaf gisterenmiddag had ik er bijna niet last van maar vanaf vanmiddag weer wel, iets meer dat wat het was. Ik had ook vanaf vandaag wat last van mijn buik en borsten.
Maar hoeveel verlies hadden jullie toen?

Bij mij was het niet heel veel,maar zelf dacht ik toen: oh ik wordt ongesteld....het was dus gemiddeld zeg maar.
ik hoop ook echt voor je dat het een innesteling is.

Hoi Eline,

Tja, het kan denk ik allebei. Ik heb altijd 1 of 2 dagen voor ik ongesteldm oet worden wat bruine afscheiding, dus ik wil je niet teleurstellen maar als ik het had zou ik verwachten ongesteld te worden. Ik hoop natuurlijk voor je dat het uitblijft. Succes, hou ons op de hoogte.
Groetjes Silli

Terug
Bovenaan