Bruine afscheiding 9 dpo

Hoi allen,
Wij zijn nu in ronde 3 voor ons derde wondertje. Ik ben in januari 2022 bevallen. 10 maanden bv gegeven. Maar nu komt het. Steeds 9 dagen na ovulatie krijg ik al bruine afscheiding. Deze ochtend net na opstaan was het roze afscheiding. Wil dit zeggen dat ik een korte luteale fase heb? Of is het omdat alles nog wat terug op positieve moet komen? Ik heb dit namelijk nog nooit gehad. Ik ga er nu zowizo van uit dat het opnieuw niks is. Indien dit een korte luteale fase is wat zou ik er eventueel zelf aan kunnen doen?
 
Bruine afscheiding zegt op zich niets. Pas als de menstruatie echt start, is je luteale fase voorbij. Dus die bruine of roze afscheiding is dus 'niets'. Zelf had ik vanaf 3 dpo al rood bloedverlies. Zoveel dat ik altijd twijfelde of het al mijn menstruatie was, zoveel was het. En toch ben ik zwanger geworden! Jouw verhaal klinkt voor mij dus helemaal niet zorgwekkend.
Eventueel zou je agnus castus kunnen gaan slikken (verkrijgbaar bij Holland & Barrett). Is iets natuurlijk wat aangeraden wordt bij allerlei 'problemen' met je cyclus, Google maar eens. Werd bij mij door mijn gynaecoloog aangeraden, als stapje voordat ik aan de hormonen moest. In de 2e ronde dat ik dat slikte, werd ik zwanger.
Succes! 
 
Terug
Bovenaan