Bruine afscheiding al een paar dagen.

Hoi meiden,

Ik maak me misschien zelf helemaal gek,maar ik heb de hele tijd licht rode of bruine afscheiding als ik naar de wc ben geweest..
Het is nu al 2 keer misgegaan en ik maak me zo ongerust.
Ik mag gelukkig van de vk even langs komen,2 weken geleden had ik buikpijn en helder rood bloed,gelukkig was toen alles in orde hartje klopte.
Maar ik ben zo bang!!

Zijn er meer meiden die vaker bruine of ligt rode afscheiding hebben na het plassen.

Een ongeruste mama in sep
 
Hallo Rian-Sanne,

Ik ken de angst!! Vorig jaar rond deze tijd ook veel bloedingen gehad, donker en helder en toen is het met 12 weken toch mis gegaan. En afgelopen okt ook weer.
Nu heb ik gelukkig nog geen bloedingen gehad, maar ben je al bij de gyn geweest?? gewoon bellen en vragen of ze willen kijken! Heb ik ook gedaan en dat doen ze hier tenmiste met plezier en maakt je ook een stuk rustiger.

Veel sterkte meis,

Groetjes Ilona
 
Hoi Ilona,

Ben net terug van de vk en moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo.
We zagen 2 vruchtzakjes wat dus inhoud dat het een tweeling zou worden,maar we zagen maar 1 kindje waar het hartje klopte het 2de kindje heeft geen hart activiteit.
Blij maar toch ook wel geschrokken dat het er 2 waren.

Ben benieuwd morgen op de echo in het ziekenhuis.

Laat morgen weer even iets weten.
 
Hi Rian-Sanne,
Mijn moeder had dit ook, was zwanger van een tweeling en had ineens bloedingen, 1 van de 2 was afgestorven, maar mijn broertje is een beer van een vent geworden... Ik wil niet zeggen dat het bij jou hetzelfde is, maar wil je meer aanmoedigen dat alles nog mogelijk is! Ik hoop dat alles goed komt!!!
Probeer positief te blijven!
 
Ik heb het in het begin ook heel eerg gehad. Voorgeschiedenis: 3 miskramen waarvan 1 een tweeling. 1 gezonde kerel ook 1 van een tweeling. Veel bloedverlies gehad in de eerste 11 weken. Nu voor de 5e keer zwanger en ben nu 22 weken, maar wederom de eerste 11 weken vaak bloedverlies. (dit was vanaf het begin af aan al 1 kindje) Het hoeft niet altijd fout te gaan, maar je kunt je gedachten maar moeilijk stoppen en die angst blijft helaas, tot een bepaald moment dat je vrij zeker weet dat het goed gaat. Zowel bij de zwangerschap van de oudste als bij deze voelde ik al heel snel leven. Dat gaf me veel vertrouwen. Voor de rest kan ik je alleen adviseren om af en toe aan te dringen op een echo. Ik heb bij allebei (de goedgaande zwangerschappen dan) elke 2 weken een echo gehad. en als ik wilde mocht ik vaker komen. De stress is ook niet al te best voor je kleintje. Maar heel veel succes morgen en ik hoop op een mooi gegroeid kindje met een kloppend hartje voor je. Sterkte in ieder geval!
 
Hoi meiden dank je wel voor jullie woorden,

Ik lees nu steeds meer dat mensen 1 kindje verliezen van een tweeling en dat de andere gewoon doorgroeid.
Volges de vk lag het kinderen goed op schema maar morgen weten we meer.
Je leest ook veel over bloedverlies maar na 2 miskramen wordt je toch wel bang.
gelukkig vond de vk me niet lastig en Had ze alle begrip.
Gelukkig maar!!

Ik laat jullie morgen even weten hoe de echo is gegaan.

 
Terug
Bovenaan