bruine afscheiding, bloed verloren

Vanmiddag verloor ik na 9 weken wat bruine afscheiding wat er een beetje bloederig uitzag. Wat moet ik nu ?? de echo is pas over 3 weken en heeft een nieuwe test doen nu zin om te weten of ik nog zwanger ben. Reageer a.u.b. snel dan weet ik wat ik kan doen.
 
Ik zou zeker de vk. even bellen. Het is meestal zo dat als ze twijfels hebben ze eerder voor een echo kunnen zorgen. Eigenlijk heb je na een echo pas echt weer duidelijkheid. Een bloeding hoefd niet altijd te betekenen dat het mis is maar de kans is er wel.

Heel veel succes!!!!

Liefs, Ank
 
Hoi,

had ook een bloeding, maar je baarmoeder is extra bebloed en daarom kan je eerder een adertje raken en bloed verliezen.
Ik hoop dat alles goed is, succes met je echo.

Gr. Miepje
 
Bij mijn eerste zwangerschap betekende de afscheiding en een beetje bloed een miskraam. Bij mijn tweede zwangerschap bloedde ik op de dag v.d echo en was er niks aan de hand! Gewoon een adertje dat geknapt was. Heb je soms gevreen? Dan kan dit. Wil je zekerheid, bel de verloskundige. Dit kan reden zijn om je echo te vervroegen. Ze kunnen vanaf 7 weken al een hartje zien. De echo is waarschijnlijk nog wel inwendig. Dan kunnen ze het beter zien.
 
Ik sluit me aan bij de bovenstaande reacties.
Wil je nog dit meegeven: een test opnieuw doen heeft nu geen zin. Die zal hoedanook positief zijn want ook als je een miskraam had/hebt, zit er nog HCG in je lichaam en dat is waar de test op reageert.
Misschien heb je al gebeld met een vk; misschien twijfel je nog. Gewoon doen hoor! Ik heb precies hetzelfde gehad destijds en heb met 8-9 wk al een echo gekregen (&het hartje gehoord!). Het geeft zoveel rust en dat kun je goed gebruiken.
Heel veel succes! En mocht het toch mis zijn... heel veel sterkte!!!
Liefs, Elle
 
ook ik sluit me aan bij de bovenstaande reacties.Heb zelf een miskraam gehad.En deze ging gepaart met veel buikkrampen en na 2 dagen kwam alles eraf.Was toen 8 weken.En nu 3 maanden later denk ik dat het weer raak is (bijna 6 weken) in ieder geval heel veel succes. Liefs Pascalle
 
Terug
Bovenaan