Bruine afscheiding en overtijd...wel of niet zwanger...ik weet het niet meer

Ik ben op dit moment overtijd. Nu meende ik ongesteld te worden maar heb slechts last van een veegje bruine afscheiding. Iets wat klonterig, kleine vlokjes zeg maar.
Het echte bloed zet niet door.
Volgende week heb ik een afspraak bij mn gyn. omdat mijn cyclus nogal in de war is.
Zou dit nu op een zwangerschap kunnen duiden of niet?

Hoop dat hier een ervaringsdeskundige is die me kan helpen.

Heb dit normaal trouwens nooit maar ook niet bij mijn vorige zwangerschappen.

Groetjes Mamaloe

Hoi mamaloe,

Ik zou het je helaas niet kunnen vertellen. Ik heb zelf de eerste 12 weken zeker 5 van de 7 dagen in de week allerlei kleuren afscheiding verloren en zelfs een keer bloed. Ik dacht dat mijn lichaam van slag was omdat ik nog maar net met de pil gestopt was. Achteraf bleek dat ik al in verwachting was. Maar het kan ook een menstruatie zijn die niet helemaal lekker op gang komt. Zeker als je er op zit te wachten kan je lichaam rare dingen doen. Het enige wat je kunt doen is afwachten en testen. Laat je ons nog even de uitslag weten?

Groetjes, Marisa

Ik had ook altijd bruine afscheiding net voor ik ongesteld werd....maar ook toen ik niet ongesteld werd en zwanger bleek te zijn (is al meerdere keren het geval geweest), het kan natuurlijk ook van de innesteling zijn!
Waarom doe je geen test?

Terug
Bovenaan