Bruine afscheiding, innestelingsbloeding?

<p style="text-align: center;">Hi allemaal,</p><p>Sinds 4 maanden zijn wij bezig voor ons eerste kindje. Ik heb een regelmatige cyclus van 31 dagen. Nu heb ik sinds vandaag een beetje bruine afscheiding bij het afvegen. Het is niet veel, af en toe een beetje. Over 5 dagen moet ik ongesteld worden en ik heb zo ver voor mijn menstruatie nooit afscheiding oid. Mijn eisprong was 9 dagen geleden. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik moet ook veel plassen en had vandaag opeens een soort bloed/ijzersmaak in mijn mond. Verder voel ik mij prima. Ik hoor graag jullie ervaringen!</p>
 
Ik had dit een paar maanden geleden ook, 1 dag bruine/bloedige afscheiding en verder niks. Dacht ook aan innesteling idd. 3 dagen later werd ik toch ongesteld... Ik zou gewoon even wachten en dan een test doen.
 
Ik had ook 3 dagen lichtbruine afscheiding toen ik zwanger was. Dat was alleen wel op dag 13/14/15. 
Klachtjes krijg je pas als hcg aangemaakt wordt. Dat is gemiddeld genomen vanaf dag 9. Dus wat je voelt zijn gewone hormonale klachtjes. Spotting kan ook zeker een keer voor komen. Dus tot je nod zou ik beiden opties nog even open houden. 
 
In de week voor mijn menstruatie heb ik altijd wat bruin bloed wat naar buiten komt. Soms is het 1 dag voor mijn menstruatie, soms een paar dagen eerder. Voor mij is het juist een teken dat mijn menstruatie eraan zit te komen.
 
Ik had dat idd 7 dpo bruine afscheiding bij het afvegen. Heb nooit eerder bruine afscheding gehad vooraf aan een menstruatie. Dus t was voor mij al dat k dacht die is raaakkk. En op 10 dpo getest en idd positief. 
 
Ik heb op 12 januari een positieve ovulatietest gehad. De dag ervoor en de avond van de positieve ovulatietest geklust. 13 januari geen positieve ovulatietest meer. Ik heb nu sinds vandaag bruine en lichtroze afscheiding en krampen in de onderbuik. Kan dit al een innestelling zijn, 6 dagen na de ovulatie?
Ik moet 30 januari pas ongesteld worden.
 
Ik zit precies nu in deze situatie. 
Maak mezelf helemaal gek, 4 januari spiraal eruit. 11 januari ovulatie, dagen eromheen geklust..
Gister wat ligt roze bloed met vegen en vandaag bruin bloed. Ook krampen en vermoeid. Vanochtend getest deze was negatief.
Ik ga er vanuit dat mijn cyclus opnieuw op gang komt doordat mn spiraal eruit is en ik dus gewoon ongesteld ben geworden maar het is allemaal wel erg toevallig qua dagen ?
Wat denken jullie? 
 
Terug
Bovenaan