Bruine afscheiding ipv menstruatie

<p>Hoi, ik ben wat onzeker. Ik heb pcos en een waardeloze cyclus. Laatste menstruatie was 1 maart. Mijn cyclus is echter nooit langer geweest dan 60 dagen. Daar zit ik deze week. Door die onregelmatigheid is ovulatie heel lastig vast te stellen.</p><p>Heb nu sinds vrijdag wat slijm en bruine afscheiding. Normaal gaat dit na 3 dagen over in een menstruatie, maar wordt eerder minder ipv meer.</p><p>Vrouwen hier ervaring mee? Geen idee of ik zwanger kan zijn. Bang voor weer een teleurstelling.</p>

Hallo, hier een beetje hetzelfde verhaal. 23 februari mijn laatste menstruatie gehad (de cyclus ervoor was precies 28dagen) maar nou zo’n 2 weken geleden ook flink wat bruine afscheiding wat 5 dagen aanhield. Heb dit weleens vaker tussendoor n keer maar niet zo lang/veel als nu. Misschien was het een menstruatie geen idee! Voor die periode gestest en erna maar helaas negatief. 
Ik zou gewoon testen als ik jou was, die onzekerheid blijft anders denk ik. 

Heb dit vorige maand ook gehad. Bruine afscheiding een dag of 4 en erna brak mijn menstruatie door. 

Misschien voor je zelf een testje doen?

Hoi allemaal.
Ik kan mijn vraag hier ook wel kwijt. Ik ben in aug. Gestopt met de pil vanaf toen hele regelmatige cyclus 32dagen ong 4dagen. Nu heb ik afgelopen maand en ontzettend lichte "menstruatie"gehad. Had eigenlijk genoeg gehad aan een inlegkruisje.
Gister zou mijn menstruatie weer moeten starten en heb 2druppels bloed gehad en vandaag een inimini beetje bruine afscheiding. Verder heb ik af en toe eens een krampje maar verder niks. Heb al 2 testen gedaan van de kruidvat 2 voor 5euro. 
Iemand hier misschien ervaring mee? En was je uit eindelijk toch zwanger?
Alle tips zijn ook welkom! 
Liefs! 

Terug
Bovenaan