bruine afscheiding MET wat bloed

Hoi

heb een vraagje ik heb nu al bijna 2 weken (niet constant) bruine
afscheiding met wat bloed erbij is dit schadelijk wie herkent dit, ik
lees wel overal dat bruin niet erg is maar bloed erbij wel het vloeit
er niet uit maar het zit er wel bijrood bloed, oja ik ben 8 weken
zwanger en heb over 2 weken een echo, ook heb ik wat pijn in de buik
steken. Hopelijk is er iemand die dit herkent

groetjes naomizon

 
hoi hoi
als jij het niet vertrouwd kun je aan de verloskundige vragen of je niet eerder voor een echo mag.
het is zelfs zo dat als ze er druk achter zet je nog dezelfde dag voor een echo kunt.
wens je veel sterkte en hoop dat alles goed is.
liefs sil
 
hai meid.

Ik had hier ook last van en heb dat nog steeds wel minder dan in het begin.ben nu 28 weken. ik ben de eerste paar keer elke keer naar het zieken huis gegaan de ehbo. maar er was elke keer niks aan de hand. maar het hielp wel heel erg . ik was er na   een stuk rustiger.
ik ben toen het voor de zoveelste keer gebeurde in een korte tijd naar de huisarts gegaan. zei raadde mij toen aan om me te laten testen op soa,s en nog een paar andere dingens die je kan krijgen als je zwanger bent. en wat bloedingen kan veroorzaken. je moet op letten of je afscheiding ook erg ruikt. ook wanneer je niet bloed. ruikt het anders dan normaal ga naar de dokter.je kan beter het zekere voor het onzekere nemen. bij mij heeft de huisarts echt goed geholpen. ik heb nog steeds bloedingen maar ik weet nu waardoor het komt.omdat de huisarts echt een uitgebreid onderzoek doet. en een verloskundige niet. de ehbo kijkt met een inwendig bloeding om te zien of het een miskraam wordt maar verder doen ze niks.mijn advies is ga naar je huisarts voor een inwendig onderzoek.maar wat je ook doet ga niet lopen stressen. want dat  maakt het erger.


sterkte.
                              groetjes tasja
 
hoi,

Ik herken het ook. Ik ben 7 weken zwanger en heb ook bruine afscheiding en zelfs vers bloed gehad. Natuurlijk schrik je daar heel erg van. Ik mocht voor een echo en gelukkig was alles goed. Als ik jou was zou ik niet meer twee weken wachten maar contact opnemen met de huisarts hij/zij kan je vast verder helpen.

Groeten pinklady
 
Terug
Bovenaan