Bruine afscheiding na eiersprong.

Hallo allemaal,

Ik en mijn partner proberen zwanger te geraken.
Op 16 en 17 juli had ik een positieve ovulatie test.
Nu sinds deze ochtend heb ik bij het plassen een soort bruine afscheiding, ik heb dit nog nooit eerder gehad! Ik heb ook geen last van buikpijn etc..
Ik zou normaal pas rond de 30ste ongesteld moeten worden dus ik geloof nooit dat dit van mijn menstruatie’s is.
Zou dit een innesteling bloeding kunnen zijn? Of zou dit veel te snel zijn.
Of kan dit ook nog een ovulatie bloeding zijn? Zijn er vrouwen die dit ook hebben meegemaakt en wat is jullie ervaring?

Ik heb een foto genomen maar ik weet niet hoe ik deze kan plaatsen.’
 
Is een ovulatiebloeding of bloedvaatje geknapt, zegt niets over een bevruchting ja of nee. Wens je veel succes en hopelijk gauw goed nieuws!

Plaats trouwens maar geen foto, wij dames weten hoe bloed eruit ziet :)
 
Houd er trouwens rekening mee dat op basis van je positieve ovulatietest je pas 1 of 2 augustus ongesteld hoort te worden. Niet dat je te vroeg test
 
Dankjewel voor je reactie! ?
ja dacht zelf ook na online wat zoeken dat het om een ovulatiebloeding ging, maar ik vind het toch raar dat het dan 3 /4 dagen na mijn eisprong is en dat ik dit nog nooit eerder gehad heb. 
Het is nu de 3de of 4de maand dat we proberen, elke maand ovulatie testen gebruikt en dit keer is de 1 ste x dat er bruine afscheiding zichtbaar is. 
ik wacht gewoon af, er staat geen druk op. ? 
 
Pas 1 a 2 dagen na je positieve ovulatietest heb je je ovulatie, daarbij was het bruinige afscheiding dat betekent dat het oud bloed is en dus al een aantal dagen oud is
 
Het lijkt zoals je het nu omschrijft en qua timing meer op een ovulatie bloeding. Maar niemand kan het natuurlijk met zekerheid zeggen. Na een positieve ovulatie test, heb je binnen ongeveer 24-48 je daadwerkelijke eisprong (gemiddeld genomen) en soms iets later of eerder. Hopelijk heb je snel goed nieuws!
 
Terug
Bovenaan