Bruine afscheiding na eisprong

<p>Hallo dames!</p><p>Sinds eind mei zijn mijn vriend en ik bezig met een kleintje. Na stoppen met de pil een nette cyclus van 27 dagen. Begin augustus helaas een vroege miskraam gehad. Cyclus erna proberen even op een laag pitje gezet omdat we wouden genieten van ons wel verdiende vakantie. Gelukkig kwam mijn menstruatie 1 dag later maar. </p><p>Deze ronde weer er voor gegaan. Woensdag 12 september een positieve ovulatietest en donderdag eisprong gevoeld. Sinds donderdag ook last van gespannen borsten. Alleen zondag 's ochtends enbegin van de middag zag ik ineens bruine afscheiding in mijn ondebroek en bij afvegen. Zelf heb ik dit nog nooit eerder gehad. Zou het nog van mijn eisprong zijn of wat anders.</p><p>Wel moet ik eerlijk zeggen dat ik wel pms heb en wat is vastgesteld of zou de bruine afscheiding  daar van komen?</p><p> </p><p>Groetjes </p>
 
Het kunnen 2 dingen zijn. Of het is een innestelingsbloeding, dat komt soms voor. Of (en dat hopen we natuurlijk niet!)  is het een teken dat je menstruatie eraan zit te komen
we duimen!??
 
@Loveisinthehair ik heb volgende week donderdag of vrijdag nod. Is het niet te vroeg voor eventuele innesteling of teken menstruatie. Zelf nog nooit bruine afscheiding voor menstruatie gehad, breekt altijd meteen door. Behalve bij vroege miskraam. Toen 3 dagen al bruine afscheiding
 
Maar in iedergeval bedankt! 
 
Hoeft niks te betekenen. 
Ik had het twee maanden geleden ook een beetje bloed, een paar dagen na de ovulatie. En gewoon ongesteld geworden. Ik moest wel ffies wachten op de bloeding. Normaal gesproken als voel dat ik ongesteld ga worden, gebeurt dat binnen een dag. Toen duurde het een paar dagen. Als je probeert zwanger te worden gaat je lichaam ineens heel anders doen dan normaal. Om gek van te worden. Maar hoort er helaas allemaal bij. 
Je weet het pas zeker als je bloeding uitblijft. ? 
 
Hallo, 
Ik heb sinds woensdag 12 september mijn mirena spiraal laten verwijderen, 1 omdat mijn vriend en ik graag kinderen willen 2 omdat ik nog steeds menstrueerde door de spiraal. Nu hebben wij woensdag 12 september ook seks gehad, en zondag had ik van clearblue een ovulatietest gedaan en deze was positief. We hebben ook die dag seks gehad. Maandagmorgen tijdens het afvegen licht roze en s middags bruin verlies. Nu heb ik ook vanaf maandag wat krampen onderin mijn buik en dit trekt soms door naar mijn rug. 
Kan dit te maken hebben met het verwijderen van de spiraal? Of kan het zijn dan mijn lichaam misschien op een innesteling reageert? 
Vind dit zo spannend. 
 
@G-G dankjewel voor je reactie. Ik heb pms dus   alle klachten en kwaaltjes neem ik al met een korrel zout. Het viel me gewoom op omdat ik dit nog nooit eerder heb gehad. Maakt mij gewoon onzeker. Maar goed. Nog een weekje wachten en dat weten we meer 
 
Het zou goed te maken kunnen hebben met de miskraam die je hebt gehad. Bruin bloedverlies of bruinige afscheiding komt volgens mij meestal door oud bloed! En omdat er wellicht wat meer afscheiding is tijdens je ovulatie komt dat oude bloed mee, denk ik.
Ik duim voor je dat het raak is!! 
 
 
Ik had afgelopen weekend een paar drupjes bloedverlies en dacht ook echt van zou het nu dan zo zijn (nooit eerder gehad ook) maar zoals het nu lijkt vandaag toch echt ongesteld geworden terwijl dat pas vrijdag zou moeten. 
Het lichaam doet zeker rare dingen met je!
Ik hoop voor je dat het bij jou niet doorbreekt!
 
 
Terug
Bovenaan