Bruine afscheiding na inspanning

<p>Goedemiddag allemaal,</p><p>Zoals het er nu uitziet ben ik 8 weken zwanger van mijn eerste kindje. Vorige week heb ik al even snel een echo gehad, omdat ik zo angstig was/ben voor een miskraam. Ik heb heel af en toe een klein beetje bruine afscheiding bij het afvegen. Het hartje klopte toen gewoon en de verloskundige zei dat het er gewoon goed uit zag. </p><p>Ik merk dat de bruine afscheiding komt na inspanning(bowlen, sporten) of bijvoorbeeld poepen. Vanmorgen seks gehad en daarna best wat bruine (klein beetje richting rood) afscheiding gehad. Ook de hele dag al een rommelende/licht stekende buik. Daarna nergens last meer van gehad (op de gevoelige buik na dan). Ik had vanmorgen ook opeens een bloedneus na het neus snuiten. Ik hoop natuurlijk dat het bloeden dus komt doordat mijn baarmoedermond gewoon heel gevoelig is, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen...durf gewoon geen seks meer te hebben. <br /><br /></p><p>Dinsdag overigens weer een echo. Dit keer de geplande intake :) </p>

Gewoon seks blijven hebben, dat kan geen enkele kwaad! Is juist heel goed voor jullie allemaal ?
Zoals je zelf eigenlijk al toelicht is het telkens duidelijk waar het bloed vandaan komt.
Ikzelf had er in de eerste drie maanden ook last van, snel bloeden. Ik durfde niet meer te poepen op een gegeven moment ? Ook bijvoorbeeld mijn tandvlees bij tanden poetsen, snel een bloedneus en een aantal weken ook bruin soms rood bloedverlies. Alles is goed gekomen en het werd minder na 3/4 maanden.
Gefeliciteerd met je zwangerschap ? Gelukkig kun je die kleine snel weer zien! 

Terug
Bovenaan