Bruine afscheiding op nod

<p>Hoi </p><p>afgelopen zaterdag had ik mijn NOD. Kreeg zaterdag ook last van bruine afscheiding. Ook zondag hier last van gehad maar het komt en gaat. Het is niet constant. <br />woensdag t/m vrijdag last gehad van een steek rechts in de onderbuik.  <br />Heeft iemand dit ook eerder meegemaakt? Waar draaide het op uit? </p>

Bij mij is het beide kanten uit gegaan. Alle keren dat ik bruinverlies had rondom NOD ging het om een innestelingsbloeding. De ene keer werd het helaas toch een vroege miskraam, de andere keer zette de zwangerschap wel door. Bruinverlies had ik nooit tijdens mijn normale menstruatie. Dat was direct volle bak rood. Ik had wel direct op mijn NOD steeds een positieve zwangerschapstest. Ook als er toch een vroege miskraam volgde. Dit zette dan 1 of 2 dagen later ineens heel heftig door. De andere keren dat het voor toen in ieder geval goed ging, stopte het bruinverlies vrij snel. Heb je al een testje gedaan? 

2 maal werd het bij mij een miskraam en 2 maal een zwangerschap... Menstruatie begint bij mij niet met oud bloed.. 

Een test gedaan maar die zegt negatief helaas. 
bij de vorige keer ook gehad en toen pas einde van de week een positieve test maar werd uiteindelijk een miskraam. 
vandaar de spanning en de onzekerheid die het bij mij oproept. 

Hoiii, 
ik heb 18/19 januari mijn NOD maar sinds gisteren had ik een licht roze/bruine vlek/druppel in mijn onderbroek zitten, met afvegen had ik niks trouwens en nu sinds vanmiddag had ik maand verband in gedaan zodat ik makkelijker de kleur kon zien, en nu had ik dus weer zo’n klein vlekje en met afvegen niks.. iemand ervaring mee? ??✨

Hoihoi,
mijn NOD is ook 18 januari. Normaal gesproken heb ik 2 dagen er voor ook bruine afscheiding bij afvegen. En dan wordt ik ongi.  Nog geen bruine afscheiding gemerkt. Misschien vanavond... ik hoop het niet.. 
succes met wachten!!

Terug
Bovenaan