Bruine afscheiding sinds nod

<p>Hallo allen</p><p>Misschien dat iemand dit weet.</p><p>Manlief en ik zouden graag een kindje willen, sinds augustus gestopt met de pil en daarna een mooie cyclus van elke keer 26 dagen. Afgelopen zondag was mijn nod. Sochtends nog nergens last van(normaal altijd dag van te voren al, snachts buikpijn etc). Echter smiddags kromgelopen van de buikpijn, nog nooit zo erg gehad. Dit was na 2 uurtjes slapen ook weer over. Sindsdien heb ik last van bruine afscheiding. Net genoeg om een inlegkruisje te gebruiken maar verder niet. 2x bij afvegen beetje lichtrood bloed maar ook dat verder niet. Vanaf zondag voel ik me ook anders. Beetje misselijk. Nu is het woensdag maar de test is wederom negatief.</p><p>Wat kan dit zijn? Zal ik anders morgen voor de zekerheid maar de huisarts bellen?</p><p>Bedankt alvast.</p><p> </p>
 
Hi,
Als afgelopen zondag je nod was zou ik nog niet de huisarts bellen. Is een beetje vroeg denk ik persoonlijk. Bruin bloed is meestal oud bloed, dus kan zijn dat je menstruatie op gang aan het komen is en dat het over n aantal dagen doorzet. Ik ben zelf al heel vaak overtijd geweest en dat dit niets te betekenen had. Je bent ook nog maar kort gestopt met de pil, dus waarschijnlijk moet je lichaam dit ook nog even verwerken. Normaal gezien tellen ze voor ontpillen toch wel een half jaar tot een jaar geloof ik. (Voor iedereen anders natuurlijk). Tuurlijk, de optie dat je zwanger bent bestaat zeker, maar ook in dat geval kan het zijn dat je nog iets te snel hebt getest en dat je hcg nog erg laag is. Kan vanalles zijn dus. Zou het nog een paar dagen/weekje de tijd geven. Succes!!
 
Bedankt voor je antwoord RVis. Ik vindt het alleen erg vreemd. Maar zal het op zn beloop laten en hopen dat ik of nog ongesteld wordt of dat dit het dan was voor deze x? Bedankt iig!
 
Terug
Bovenaan