A
Anoniem
Guest
<p>Beste mamas en mamas to be,</p><p>ik heb in een hele zware periode gezeten en nu nog trouwens, </p><p>ik heb een pracht van een dochtertje, die ik met ontzettend veel pijn in mijn hart heb moeten afgeven toen ze 40 dagen oud was, </p><p>nu kregen we groen licht om opnieuw te proberen.</p><p>nu was mijn vraag, ik heb bruine afscheiding gehad tijdens mijn laatste nod 3 dagen niet veel, nu deze week zou ik opnieuw ongesteld moeten worden , maar voor de moment heb ik nog neits van bloeding of menstruatie pijn gehad, terwijl ik altijd paar dagen voor mijn menstruatie pijn heb, </p><p>ik heb wel tijdens mijn vorige nod en die bruine afscheiding test gedaan , maar was negatief, of kan je dit tijdens de innesteling nog niet zien op test?</p><p> </p><p>mijn vraag is nu, zou ik zwanger kunnen zijn ? Zou die vorige nod innestelingsbloed kunnen geweest zijn? En hoelang zou ik dan zwanger kunnen zijn. Innestelingsbloed was 26april.</p><p>en ben ook heel onregelmatig daarom mijn vraag</p><p>ongeduldig, maar ook bang</p><p>dikke kus</p>