Bruine afscheiding vanaf 5de week

<p>Hallo allemaal.</p><p>Ik weet sinds 10 dagen dat ik zwanger ben. 5 dagen geleden heb ik elke keer als ik naar de wc ga bruine afscheiding. Er zit verder geen rood bloed bij. Ik heb ook een raar gevoel in mijn buik, kan het geen krampen noemen. Helaas is het nog te vroeg voor een echo, maar ik maak mij toch al zorgen. wat is jullie ervaring?</p><p>liefs melissa</p>
 
Dankjewel voor de reactie, heb met de verloskundige gebeld. Die geven aan dat het geen zin heeft om nu een echo te maken. Ze kunnen nu toch nog niks zien zeggen ze. Ik zal helaas moeten afwachten. 12 maart krijg ik de echo
 
Ik had in het begin ook best vaak bruine afscheiding en ook kramp in mn baarmoeder. Maakte me ook druk, maar ik ben nu 28 weken zwanger dus in het begin is echt op de tanden bijten en door de onzekere periode heen gaan en proberen afleiding te zoeken en te vertrouwen op je lichaam. Er gebeurt veel en het is dus ook niet gek dat je wat kramp in je baarmoeder hebt en wat bruine afscheiding krijgt. Succes de komende weken?
 
Hey, het is nog vaak de innestelingsbloeding. Bruin bloed is oud bloed, zolang t niet veel wordt en helder rood geen zorgen maken! Als je toch echt onzeker bent zou je wel een echo kunnen krijgen hoor. Ik kreeg die al met 5 weken ook, heb mijn hele zwangerschap bloedingen gehad dus zeker wel 20 echos gehad. Sommige praktijken doen er heel moeilijk over lees ik, ala t echt niet een lekker gevoel geeft lekker aandringen hoor! Daar zijn ze voor, en je onrust maakt het niet makkelijker om te wachten. Maar zoals aangegeven voor nu zal het de innesteling zijn, maak je geen zorgen en geniet van je zwangerschap ?
 
@mamajanssen
Klopt maar 5e week hebben we t over he, er kan altijd nog oud bloed van de innesteling komen zelf ook gehad! Ook bevestigd door vk.
 
Terug
Bovenaan