Bruine afscheiding vijf dagen na nod

<p>Hoi allemaal, </p><p>Na een wat verlate eisprong (drie dagen later) had ik woensdag mijn NOD. Meestal voor mijn menstruatie 1-2 dagen bruine afscheiding en krampen. 11-12 had ik wat bruine afscheiding maar geen krampen. Ik verwachtte dat mijn menstruatie er dus wel aankwam maar tot op heden bruine afscheiding en nog geen enkel druppeltje helder bloed gezien. Ook geen buikkrampen gehad. Ik heb dinsdag ochtend en donderdagochtend getest maar beide rond 10.00/11.00 en niet met ochtend urine. Is het verstandig dit alsnog morgen te doen of kan het uitblijven van rood bloed te maken hebben met een late eisprong oid? </p>
 
Hi MayyHoelang gelede ben je gestopt met de pil ? Want ook dit kan ermee te maken hebben. Ikzelf heb ook een maand enkel bruine afscheiding gehad na 4 maand gestopt te zijn. Aanpasse van het lichaam doet gekke dingen met je. Wacht nog een paar dagen af en dan kan je alsnog een nieuwe test doen.♡
 
[quote quote=10144265]Hi Mayy Hoelang gelede ben je gestopt met de pil ? Want ook dit kan ermee te maken hebben. Ikzelf heb ook een maand enkel bruine afscheiding gehad na 4 maand gestopt te zijn. Aanpasse van het lichaam doet gekke dingen met je. Wacht nog een paar dagen af en dan kan je alsnog een nieuwe test doen.♡[/quote]Hoi Sanie, Ik slikte de pil niet maar gebruikte de nuvaring. Daar nu een maand of vier mee gestopt, huisarts gaf aan dat het ontringen dan niet van toepassing zou zijn..Dankjewel! Vandaag wel ineens de duidelijke buikkrampen en gisteren tijdens vrijen ook wat bloed verloren dus denk toch ongesteld geworden. Aantal dagen later maar mijjn eisprong was ook later dus zou logisch kunnen zijn.
 
[quote quote=10144292]Ik zou met ochtend urine nog een keer een test doen..[/quote]Hmmm ja denk toch dat mijn menstruatie gewoon later kwam, vandaag wel de welbekende krampen en gisteren tijdens vrijen ietwat bloed verloren. Helaas :(
 
[quote quote=10144398]Hi Mayy Hoelang gelede ben je gestopt met de pil ? Want ook dit kan ermee te maken hebben. Ikzelf heb ook een maand enkel bruine afscheiding gehad na 4 maand gestopt te zijn. Aanpasse van het lichaam doet gekke dingen met je. Wacht nog een paar dagen af en dan kan je alsnog een nieuwe test doen.♡ Hoi Sanie, Ik slikte de pil niet maar gebruikte de nuvaring. Daar nu een maand of vier mee gestopt, huisarts gaf aan dat het ontringen dan niet van toepassing zou zijn.. Dankjewel! Vandaag wel ineens de duidelijke buikkrampen en gisteren tijdens vrijen ook wat bloed verloren dus denk toch ongesteld geworden. Aantal dagen later maar mijjn eisprong was ook later dus zou logisch kunnen zijn.[/quote]Oh Oke ja dan zou het niks te make  hebben met ontpillen ! Succes verder ! En alles op zijn tijd komt het wel goed ♡
 
Terug
Bovenaan