bruine afscheiding voor nod

A

Anoniem

Guest
Ik heb sinds 2 dagen nu bruine afscheiding (zeer weinig), ik heb een onregelmatige cyclus dus ik weet niet precies wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Zit nu op dag 31
ik heb de afgelopen 1-1,5 week soms wat vage buikpijn in de onderbuik, is nu iets minder geworden.
Maar sinds vannacht last van iets gespannen/pijnlijke/gevoelige borsten en tepels.
Ik weet niet of ik dit kan koppelen naar een zwangerschap.

hoi sabine, ik heb ook altijd 2 dagen voor ik ongesteld bruine afscheiding. Ik hoop voor jouw niet dat dit ook doorzet. Succes! Liefs chantie

De bruine afscheiding blijft aanwezig en de gespannen borsten ook. Ik heb eergisteren een test gedaan maar die gaf niks aan. Ik heb deze klachten van de borsten nooit gehad en de bruine afscheiding is bij het afvegen en iets in het inlegkruisje. Er zit geen rood bloed bij en het lijkt absoluut niet op een normale menstruatie.

helaas heb ik dat ook altijd een paar dagen voor me nod..dat je gevoelige borsten hebt kan ook daarmee te maken hebben, die van mij worden altijd voller na me eisprong..en de krampjes ondering je buik..helaas zeggen ook die een naderende ongie..maar goed het kan natuurlijk ook heel goed dat deze klachten bij jou duiden op een zw.schap.....succes met wachten nog even..

Terug
Bovenaan