Bruine afscheiding week 5

<p>Hallo allemaal. </p><p>Vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger.</p><p style="text-align: right;">Sinds 2 dagen heb ik last van wat bruine afscheiding bij het afvegen. Er is niets veranderd in klachten, geen erge krampen oid. Voel me nog steeds erg zwanger, maar daar tegenover  mega bang dat het weer een miskraam word... Klinkt dit bekend voor iemand? Dan hoor ik het graag! ?</p>
 
Hey,
ik heb dit ook exact op 5w en 2d gehad. Ondertussen is het gestopt en zit ik aan 5w 4d. Ik las op internet dat het normaal is. Zolang het niet helder rood en veel wordt gecombineerd met hevige krampen. Vind de weken voor de 1ste echo zo onzeker. Maar niets aan te doen vrees ik. Afwachten.. 
 
Hey 
Ik heb in maart een miskraam gehad. En in juli was ik voor de 2e keer zwanger, ik heb dit bij 5 weken ook gehad. En ben nu inmiddels 22 weken zwanger dus zolang het niet helderrood is zou ik heel even afwachten en anders kan je altijd de verloskundige bellen
 
Hey 
Ik heb in maart een miskraam gehad. En in juli was ik voor de 2e keer zwanger, ik heb dit bij 5 weken ook gehad. En ben nu inmiddels 22 weken zwanger dus zolang het niet helderrood is zou ik heel even afwachten en anders kan je altijd de verloskundige bellen
 
Hoi, snap je onzekerheid. Ter gerustelling dat het ook goed kan gaan, ik heb vanaf week 5 tm week 8 rood en bruin bloed verlies gehad. En niet alleen bij het afvegen. Artsen begrepen niet waarom. Elke keer als ik naar de wc moest ging ik met lood in mn schoenen. Maar heb nu een meissie van 17 maanden!!!. Succes en sterkte met het wachten op je eerste echo, zenuwslopend....
 
Hoi, snap je onzekerheid. Ter gerustelling dat het ook goed kan gaan, ik heb vanaf week 5 tm week 8 rood en bruin bloed verlies gehad. En niet alleen bij het afvegen. Artsen begrepen niet waarom. Elke keer als ik naar de wc moest ging ik met lood in mn schoenen. Maar heb nu een meissie van 17 maanden!!!. Succes en sterkte met het wachten op je eerste echo, zenuwslopend....
 
Terug
Bovenaan