BRUINE AFSCHEIDING WEL ZWANGERE OF NIET

Hallo allemaal,

Wie heeft hier wel eens van gehoord ik heb twee testen gedaan en bij allebei de testen was de tweede streep vaag te zien maar nu heb ik iets bruine afscheiding en ben al 4 dagenover tijd wat ik normaal nooit ben.
Wat kan dit zijn ong of zwanger???

HELP

Hoi Sabrina,

Volgens mij is een vaag streepje toch echt een streepje en zou je dus zwanger zijn.
Maar wat ik van andere mensen hier op dit forum en zwanger worden forum heb begrepen is dat je met de digitale Clear Blue test het dan echt met zekerheid aangeeft: Zwanger/ niet zwanger, misschien zou je die kunnen proberen???

Groetjes Alice

Hoi hoi

hoe is het nu met jou gaat het nog steeds goed en mogen we je officieel feliciteren? Of was het tog niet zo?
Wat spannend allemaal ik hoop dat het goed is hoe meer hoe beter. Dat geeft hoop en moed.

liefs rozemarijn

stresssssss
bel het ziekenhuis en vraag of zij bloed willen prikken dan weet je het zeker!
of een test bij de huisarts.
oh , wat een spanning zeg.
succes meis ik duim voor je
liefs ilona

Hai,

Volgens mij ben je toch zwanger hoor! Anders laat  die testen niet 2 x   hetzelfde zien. Als je niet zwanger ben moet er simpel gewoon helemaal geen streepje te zien zijn en dat heb jij wel. Maar ga naar de gyn. zou ik zeggen. Spannend! Veel succes.

Mijn eigen vervaringen, bruine afscheiding kan goed of slecht zijn volgens mij. Het kan eventueel een innesteling zijn of een teken van een miskraam. Maar ik wil je absoluut niet bang maken.!!!

Veel liefs Sabrina (Sab)

Terug
Bovenaan