Bruine afscheiding wordt erger..

<p style="text-align: left;">Dag mommy's,</p><p>Ik wil even mijn verhaal kwijt... </p><p>Ik ben nu 9 weken en 5 dagen zwanger volgens de berekening van de vk. Ik he al sinds ongeveer 2 weken last van bruine afscheiding. </p><p>Dit bleef echter licht.. En in kleine hoeveelheid. Net na het plassen(sorry voor de details) heb ik een behoorlijke hoeveelheid donker bruine afscheiding gezien. Ik heb ook lichte krampen, maar dit heb ik al sinds week 4 steeds op en af. We hebben al een kloppend hartje gezien, en dit zal hopelijk ons 2e kindje zijn. Ik maak me toch zorgen door de krampen en donker bruine afscheiding. Maandag zouden we een termijn echo krijgen om zeker vast te stellen hoever ik in de zwangerschap ben. </p><p>Herkent iemand dit? Moet ik mij zorgen maken dat het mis gaat? ?</p><p> </p><p>Liefs,</p><p>Noor</p><p> </p>

In het begin had ik ook nog regelmatig last van bruine afscheiding en krampen. Dat is normaal, omdat je lijf bezig is met de groei van de baarmoeder etc. Ik had al op internet gelezen dat dit erbij hoort maar voor de zekerheid vk gebeld en die zei hetzelfde..

Als je helder bloed verliest zou ik bellen met de vk. 

Terug
Bovenaan