Bruine afscheiding, zeer stuitje en voel me opgelaten..

Hallo allemaal!

Vandaag ben ik 5 weken en 2 dagen! Ik zit even met het volgende ?

Vorige woensdagavond het ik ineens bruine afscheiding, het was echt niet veel, maar duidelijk genoeg om te herkennen dat het bruin is. Donderdag morgen meteen de VK gebeld en die vertelde dat nog wel om innesteling kon gaan. Maar nu, 7 dagen later!! heb ik het dus nog steeds. Ene dag ietsje meer dan het andere, maar nog steeds wel aanwezig.

Vorig jaar een miskraam gehad en die begon met 1 dag bruin en toen meteen bloedverlies en krampen.

Eergisteren weer de Verloskundige gebeld en die wil er nu nog niks over zeggen, omdat het nog alle kanten op kan gaan zei ze.

Ik voel me nu een beetje opgelaten om te bellen, omdat ik ook sinds een paar dagen last heb van steken in mijn liezen, heupen, bil en vagina. Ook heb ik goed last van een zeer stuitje.

Is er iemand die ervaring heeft met zoveel dagen of langer bruine afscheiding? En herkennen jullie deze pijn/steek klachten?

Fijne dag allemaal ☀️?
 
Hoi wat onzeker allemaal, het is nog erg pril! Ik ben 3x zwanger geraakt waarbij de 1e en 2e mis gingen. Bij de 3e zwangerschap had ik ook precies hetzelfde wat jij beschrijft. Het is allemaal gelukkig goed gekomen! Helaas heb je het niet in de hand, doe vooral rustig aan. Hopelijk heb je binnenkort een echo met kloppend hartje
 
Terug
Bovenaan