Bruine afscheiding

<p>Hallo allemaal</p><p>Sinds kort proberen wij om zwanger te worden.</p><p>Na de eerste keer proberen dacht ik zwanger te zijn. Ik had alle symptomen die je maar denken kon. Helaas kreeg ik van 1-2 september bloedverlies. Wegens mijn korte cyclus( 26dagen) zou ik volgens berekeningen vruchtbaar zijn vanaf 8 september tot 14 september.  Helaas deze morgen 9 september kreeg ik een korte "bloeding" bruinverlies( heel donker) Iemand die dit ook heeft gehad?</p>

Hoihoi, als ik het goed begrijp ben je zwanger en heb je last van bruine afscheiding toch? Ik heb precies hetzelfde probleem, ook al een paar dagen last van bruine afscheiding (4w+4d zwanger) ik heb hierover zelfs een topic geopend met foto erbij maar ik werd echt van alle kanten gerust gesteld dat het echt niks hoeft te zijn, zeker niet als het gepaard gaat met buikpijn/krampen. Sterker nog, ik heb helemaal geen last van zwangerschaps kwaaltjes of wat dan ook. Mijn verloskundige zei dat het gewoon een kwestie van afwachten is tot de eerste zeven weken echo. Dus het hoeft echt niks te betekenen..

Hallo
Helaas heb ik enkele tijd terug een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Mijn vraag is vooral of mensen dit ook hebben voorgehad wanneer ze aan het proberen waren om zwanger te worden. In mijn vruchtbare periode heb ik steeds het gevoel dat een of ander kwaaltje een mogelijkse zwangerschap in de weg staat... 
Alvast bedankt voor je reactie!

Terug
Bovenaan