Bruine afscheiding

<p>Hallo allemaal, </p><p> </p><p>sinds maandag heb ik met vlagen bruine afscheiding, ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger. Ik moet wel zeggen dat het steeds minder word. Heeft iemand hier ervaring mee? </p>
 
Hoi,
Ik had van week 5 tm week 8 elke dag behoorlijk bruin (soms donkerrood) bloedverlies. Pas in de 8e week stopte het. Ze konden geen oorzaak vinden want op de echo was niets te zien. Ik heb nu een dochtertje van 1.5. Het kan, ook zonder oorzaak. Geniet van je  zwangerschap!
 
Kan zijn dat er een bloedvaatje bij je baarmoedermond is gaan bloeden en dat dat er als oud bloed uitkomt. Komt vaak voor, bijvoorbeeld na overgeven of seks. 
 
Ik had met 14 weken veel bruinverlies, 2 keer zelfs rood bloedverlies. Dit heeft uiteindelijk 2 weken aangehouden... Oorzaak werd niet gevonden, waarschijnlijk een gevoelige baarmoedermond. Er was dus niets aan de hand.
Goed teken dat het al minder wordt, ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Mocht het opeens weer verergeren, kun je natuurlijk altijd je verloskundige bellen!
 
Terug
Bovenaan