Bruine afscheiding

Net ging ik naar he toilet en zat er een klein beetje bruin/roze afscheiding in mijn ondergoed. Ik heb direct paniek…. Meer mensen die dit hebben (gehad)? Morgen zou ik precies 5 weken zijn
 
Ja! Ik heb dit ook gehad. Rond de 5 weken, 3 weken later weer en daarna weer na 2 weken. Bij mij werd het de tweede keer zelfs helderrood. Inmiddels ben ik 22 weken zwanger. 
Zolang je geen extreme buikkrampen krijgt en heel veel helderrood bloed verliest, niet al te veel zorgen maken.
Het kan nog komen van de innesteling!
 
Bedankt voor de reactie!! Stelt me gerust. Ik heb geen hevige buikkrampen, maar voelt wel anders als voor ik wist dat ik zwanger was. Herken je dat ook?
 
Dit had ik ook!
Tot week 8 gehad.
Zelf de invulling aan gegeven dat dat nog 'oud bloed is van je vorige menstruatie' wat er dus nog uit moet en ook innestellingsbloeding.
Zolang je geen buikpijn hebt is er waarschijnlijk weinig aan de hand! Wij hebben een gezond jongetje van 8 maanden waarbij niks aan de hand is geweest tijdens de zwangerschap!
En als je twijfels, verloskundige bellen en geen internet!
Geniet van je zwangerschap!
 
Heb ik ook gehad! De verloskundige stelde me toen gerust. Ze vertelde dat de baarmoeder aan het opschonen was door de laatste restjes oud bloed op te ruimen. Ze vertelde dat ik terug moest bellen bij echt rood bloed of flinke buikpijn.
Nu 39 weken zwanger :)
 
Terug
Bovenaan