bruine afscheiding

hallo,
volgens de gyn ben ik pas zwanger ( heb net miskraam en buitenb zwang achter de rug, dus ik was heel blij.
mijn HCG hormoon stond op 15 en sinds vandaag heb ik last van een beetje bruine-gele afscheiding is dit normaal?
Wij vertrekken deze week op reis ik ben al bang dat we niet meer kunnen vertrekken als het weer mis loopt. heb ook zeer veel hoofdpijn, heeft iemand dit ook meegemaakt?
 
hoi
hoofdpijn heeft eigenlijk niks met een miskraam te maken.
ik had in het begin ook heel veel hoofdpijn, dat komt omdat je nieren opeens harder moeten werken en je meer afvalstoffen uitstoot en dus heel veel water moet drinken om dat proces op gang te brengen.
het is een normale kwaal, met veel drinken helpt het weg te gaan. ik dacht dat ik veel dronk...maar mijn vk zei toen; bij wat je normaal drinkt op een dag aan thee koffie en limonade, daar moet je nog eens 8 glazen water per dag overheen drinken...ik deed dat en de hoofdpijn ging weg. ik zat overigens wel de hele dag op de plee.

en die bruinige afscheiding is misschien nog een beetje oud bloed. of een innestelingsbloeding. zolang je niet overdreven buikkramp hebt en helder bloed gaat verliezen zou ik me niet zoveel zorgen maken en lekr. genieten van je vakantie.
liefs sandy
 
Terug
Bovenaan