bruine afscheiding

A

Anoniem

Guest
Ben nog niet zo lang zwanger en ineens last van bruine afscheiding. Wat kan dit betekenen? Geeft me nu een onrustig gevoel. Wie kan me zeggen wat dit is?

Groetjes Bianca

Maak je geen zorgen, meestal betekent het niks. Ik had het ook en alle vrouwen in mijn omgeving ook!
Alles is goed gegaan!
Probeer te genieten hoor! Hoewel het logisch is dat je je zorgen maakt!
Niemand kan je garantie geven natuurlijk...

Veel succes!

Ha! Ik zou me inderdaad niet meteen te drk maken joh al begrijp ik dta natuurlijk best... ;)! Bruine afscheiding is gewoon wat oud bloed en naar mijn weten normaal. Als het echt rood bloed is,is dat meer een signaal dat er wat aan de hand is (heb zelf een half jaar terug helaas een miskraam gehad, ben inmiddels gelukkig weer zwanger) al hoeft dat ook nog niet eens zo te zijn. Met wat bruine afscheiding zou ik me niet te veel zorgen maken hoor, dat hoor je inderdaad heel vaak maar anders moet je gewoon even de VK bellen, die weet er veel meer van en kan je helemaal geruststellen.
Groetjes, jojanneke

Hoi,

Ik weet niet hoe ver je bent maar ik heb met de eerste rond de 5/6 weken een innestellingsbloeding gehad. Die was oud bloed om te zien, niet heel veel, gedurende 2 dagen. Ik heb gelezen dat 30 % van de zwangeren tijdens de zwangerschap wat bloed verliezen. Succes.

Hoi Bianca..

Ik ben nu 15 weken en 1 dag zwanger van mun vierde en heb ook vaak te maken gehad met bruinverlies... Vanaf de zevende tot ong de elfde week had ik het steeds een paar dagen wel en dan weer een paar dagen niet... Ik heb toen via mijn huisarts een echo gekregen en alles zag er heel goed uit... Ze vertelden mij dat er tijdens de innesteling wat bloed vrij komt en dat dat soms pas na enkele weken beetje bij beetje wordt losgelaten... zolang het bij bruinig bloed of afscheiding blijft en je geen heftige krampen of helder bloedverlies krijgt is er dus niks aan de hand.
Als je er onzeker over blijft bel dan gerust je verloskundige of huisarts.. die zijn er voor om je gerust te stellen.. Wens je een goede en fijne zwangerschap toe.

liefs.. Bats

Terug
Bovenaan