bruine afscheiding

A

Anoniem

Guest
hallo mama's
ff een vraag je ik heb vandaag best veel bruine afscheiding gehad ik denk dat het niks is maar ik ben er wel van geschrokken.
het was geen bloed!
wie weet meer?
gr corrien

Dag,
Hoe ver ben je zwanger?
Heb zelf toen ik bijna zeven weken zwanger was een paar dagen een bruinige afscheiding gehad. Het kan zijn dat dat oud  innestellingsbloed is, dat werd mij gezegd.
Zou je er niet heel druk over maken, anders even de VK bellen, zij zijn er voor!
O, ja ik ben nu 31 weken zwanger en het gaat erg goed.
Groetjes van Clasce

(rare tijd, maar ik ben erg wakker nu door een kleine bokser in mijn buik)

ik ben maandag 7 weken.
het is nu ver weg denk ik?! ik dacht wel dat het niks was maar je schik je kapot.....
ik voel me heel goed ik heb alleen veel pijn in me buik.
en ik krijg mega veel pukels.......

ik kan niet slapen van daar de tijd!!!
kus truste

Hoi!

Ik herken me precies in wat jullie schrijven.. Ben nu 5 wk en 6 dagen maar heb nog altijd bruine afscheiding.. Soms een heleboel en dan weer een hele dag niks.

Ik heb dat normaal altijd voordat ik ongi moet worden, en deze keer dus ook. Het is toen een paar dagen weggeweest maar nu is het weer bezig..
Heb niet veel pijn in mijn buik dus maak me geen zorgen maar het is wel lastig.
Ik ren toch elke keer naar de wc omdat ik bang ben dat ik toch ongi word!!

Voor zover ik weet is het oud bloed wat eruit komt, maar het kan ook zijn dat er een adertje is geknapt door bv, vrijen, ontlastind, hard hoesten/niezen. Het is van onderen zeg maar veel beter doorbloed tijdens je zwangerschap dus is het niet raar als je dus wat bloed verliest!

groetjes, grover

Hoi,

Dat van die pukkels herken ik!   Heb er nog steeds last van alleen minder dan in het begin. Pijn in mijn buik, was er ook, nu nog steeds trouwens, gemene steken ben er toen nog mee naar de huisartsenpost geweest omdat ik me niet om kon draaien in bed van de pijn. De dienstdoende arts zei toen dat het ws mijn darmen waren, die  waren nogal van slag, vanwege de hormonen.
Dit is bij mij vanzelf over gegaan, steken in mijn buik heb ik wel gehouden maar goed de kleine schopt nogal hard, heb vanmorgen de eerste blauwe plek gespot op mijn buik.

Hoop dat je ondertussen wel wat geslapen hebt,   veel sterkte,
Groetjes Clasce

bedankt allemaal voor de tips......
ik heb er nu al 2 dagen geen last meer van!!
gelukkig maar......
veel suc6 mama's
kus

Hallo meiden,

Ik ben nu 12 weken en 4 dagen en sinds gister heb ik ineens last van bruine afscheiding. Niet echt heel veel ofzo, maar ik maak me toch wel een beetje zorgen. Het is toch een vorm van bloed...

Hebben jullie hier ook ervaring mee?

Groetjes Tynkie.

Terug
Bovenaan