bruine afscheiding??

A

Anoniem

Guest
mijn nod was vorige week donderdag en nou had ik vanmorgen een beetje bruine afscheiding en daarna eigenlijk niet meer (alleen nog wat bruinigs bij het plassen)
dacht nou oke ik word ongesteld maar het word helemaal niet meer ofzo
wat denken jullie??
iemand ervaring??
normaal heb ik ook al veel eerder bruine afscheiding en meer en word ik dan ook veel sneller ongesteld
ga morgen testen (tenzij ik ongesteld word)

ik had ook afscheiding, dacht dus dat ik ongesteld was. toch maar een test gedaan en --> raak. ben nu 4 maanden zwanger!

thx mn vriend gaat vandaag een test kopen tot nu toe nog steeds niet ongesteld

xxx

Hoi,

Daontje hoe lang heb jij die bruine afscheiding gehad?? Ik heb het nu al 2 wkn (ben nu 8 wkn zwanger) Gisteren maar weer de VK gebeld en nu heb ik morgen een echo. Ik heb geen rood bloedverlies gehad afgelopen wkn maar wel bruin en bruine afscheiding, ben wel een beetje bang want in januari had ik een miskraam....Maar goed toen had ik vrij snel rood bloedverlies....Spannend.....

Groetjes Saskia

Hoi, een maand of 3 geleden had ik ook last van bruine afscheiding. Na een week of 2 volgde een soort bloeding (het was echt te weinig om dit ongesteld te kunnen noemen) en later had ik weer een paar dagen die afscheiding. Dat was ergens in mei/juni.
Enfin. Het is nu eind augustus en ik ben zwanger. De vraag is nu voor mij: hoe lang?????
Zou het kunnen dat ik al die tijd al zwanger ben??
Ik dacht zelf aan een week of 8, misschien.
Ik heb pas 7 september afspraak bij de verloskundige.
Weet iemand hier wat van?

Terug
Bovenaan