bruine afscheiding

A

Anoniem

Guest
he meiden ik heb een vraagje ik ben net 6 weken zwanger en heb al 5 dagen last van bruine afscheiding en verder heb ik ook helemaal geen zwangerschapssymptonen is dit normaal zijn er nog meer mensen die dit ook hebben

Hoi

Ik heb dat ook gehad bij mijn tweede zwangerschap. Is waarschijnlijk oud bloed wat er nu nog uitkomt. Of het is nog  bloed van een innesteling  Ik schrok toen ik het zag en dacht dat ik een miskraam kreeg. Ik kreeg het toen ik ook 6 weken zwanger was. Het heeft nog een poosje geduurd voordat het  over ging. Zolang je nog geen helder rood bloed verliest of krampen hebt is er nog niks aan de hand.

Groet Sharine

hallo dames,
ik heb dat ook en moet eigenlijk ongsteld worden al 4 dagen maar alleen een klein beetje bruine afscheding en heb alle symptonen dat ik rond 8 weken zwanger ben want ik heb de pil vorige keer doorgeslikt maar ben hem een keer vergeten.
Nou heb ik toch wat meer zekerheid ik ben heel blij met deze forums ze helpen echt
groetjes
Maybe Baby

je hebt pas zekerheid met eventueel een echo (termijn echo) dat geldt vooral voor maybe baby als je niet weet hoever je bent zullen ze er meteen eentje doen! dus snel naar de VK en je baby gaan zien (dat stelt altijd gerust!)

Hallo!

Vervelend zeg! Ik heb ook in de 7e week regelmatig last van bruine afscheiding gehad. Ook had ik toen nog geen zwangerschapssymptomen, wat zat ik in de stress! Ik merkte wel dat ik het vooral na inspanningen had. Dus na een drukke dag of na het hardlopen. Ik weet niet of jij dat ook hebt? Dan is het namelijk oud bloed dat er nog 'uit' wil.

Verder is het aan te raden rustig te blijven, jíj kan er niets aan veranderen. En het is jouw lichaam, jij kent het het beste. Als je gerustgesteld wil worden kan je altijd de vk bellen voor een echo.
Veel sterkte en succes!

Groetjes, Line (21w2d)

hoi hoi

ik heb dat 2 weken geleden ook gehad,maar de verloskundige zei dat het geen kwaad kon.ik heb voor de zekerheid nog een test gadaan an die was positief.
ik zou als ik jouw was toch even aan de verloskundige laten weten dat je die afscheiding hebt maar waarschijnlijk is het innestelingsbloeding.
succes meid.  

liefs sandra

Terug
Bovenaan