bruine afscheiding

hallo allemaal.

ik ben lisette en ik ben 8 wk zwanger van mijn 3e kindje nou heb ik vanochtend ineens wat last van bruine afscheiding.
heb de huisartsenpost gebeld en die zeiden dat dat heel goed innesteling   kan zijn,en dat ze verder in dit stadium niets doen alleen als je hele erge bloed verlies hebt.
aan de ene kant is dit een geruststelling ,maar aan de andere kant ben ik wel bang.

heeft iemand dit ook meegemaakt??

veel liefs lisette

Hallo

Ik heb hier ook ervaring mee, ik verloor bruine afscheiding vanaf week 5 tot week 11 en bijna iedere dag, soms was het zelfs lichtrose.

De gyn heeft eigenlijk nooit kunnen achterhalen waar het vandaan kwam (uitstrijkje gemaakt).

Ik maakte me toen ook veel zorgen met in het achterhoofd dat het fout kon gaan, maar zolang het niet echt bloed wordt kan het geen kwaad.

Ik ben inmiddels 35 weken zwanger!!

Maak je niet te veel zorgen!!!

groetjes

Hier precies hetzelfde. Vanaf week 5 buirne afscheiding maar ook wat bloed verlies. Heeft tot week 12 geduurd, nu al een hele week niet.
Heb gisteren een echo gehad en alles ziet er goed uit. Waar het bloedverlies vandaan komt is niet te achterhalen.

Ik had bloedverlies en dan 's avonds en de dag erop bruine afscheiding. En dat ook steeds om de dag.

Komt dus vaker voor.

Hoi Lisette,

Ik heb er ook ervaring mee heb tot de 19e week elke keer iets bloedverlies gehad en elke keer een echo en naar het hartje luisteren en alles was oke. Toen ik het voor de eerste keer kreeg vroegen ze of het helder was of donker bij jou is het donker het kan dus oud bloed zijn niets om je zorgen over te maken, maar ik begrijp dat je dat wel doet. Je baarmoeder is nu beter doorbloed je kan al ligt bloedverlies krijgen als je bv niest. Zolang je maar geen buik pijn hebt en niet heel veel helder bloedverlies krijgt.

Hopelijk heb ik je een beetje gerust gesteld hou de moed er in meid en veel succes.

Liefs Fruit Girl

Ik kan je helaas niet geruststellen.
Ik verlies al een week bruine afscheiding, soms veel soms weinig en zou vandaag 7 weken zwanger zijn.
Heb vandeweek al 2 echo's gehad en het ziet ernaar uit dat het vruchtje met 5 weken is gestopt met groeien en ik zit nu te wachten op een miskraam.

Moet vrijdag weer terug naar vk om te kijken hoe t er dan voorstaat.

Het spijt me als ik je nu een naar gevoel geef dat wasecht niet mijn bedoeling :(

Ik hoop dat met jou alles wel goed gaat en zal voor je duimen.

Liefs Monique

hoi lissete, ook ik kan je niet geruststellen helaas,
ik heb met 6 weken 1x bruine afscheiding gehad en alleen met het afvegen dus echt minimaal, en toen ben ik waarschijnlijk het vruchtje verloren, want op de echo toen ik 8 weken was was alleen een vruchtzakje te zien van 5 en halve week,

maar bij licht bloedverlies of bruinverlies  gaat het bij de helft goed en de andere helft niet dus meis er zit niks op dan even afwachten tot de echo of een eerdere afspraak maken,

Ik zal voor je duimen, veel liefs Iris

hallo

op dit moment kan niemand je denk ik geruststellen, het is erop of eronder, probeer je alleen niet te veel zorgen te maken, zolang je geen helderrood bloed verliest is er meestal niks aan de hand

sterkte

Terug
Bovenaan