bruine afscheiding

ik heb sinds 2 dagen last van bruine afscheiding.
ben morgen 15 weken zwanger.
heb al met de verloskundige gebeld en die dacht aan een blaasontsteking, maar dit was het ook niet, moet nu even afwachten of het ook erger zou worden.
wie herkent dit ook en kan het kwaad?

groetjes Linda

Of het kwaad kan kan niemand jou zeggen, geen situatie is hetzelfde natuurlijk.
Maar misschien kan ik je wat geruststellen met mijn verhaal.
Ik had met 7 en 8 weken bruinverlies, zelf een klein beetje roze. Met 18 weken had ik een   drup bloedverlies, was niet helderrood maar lichtrood. Het is allemaal goed gekomen. Het komt vaak voor bij zwangere vrouwen, je baarmoedermond is extra goed doorbloed en er kan gemakkelijk een adertje knappen. Dat bloed hoeft niet meteen naar buiten te komen als het weinig is, maar komt dus later: dan is het bruin, oud bloed.
Succes!

Hoi Linda,

Ik heb met 13 weken een dag bruinverlies gehad, omdat ik toch wat onzeker was (ik had al 2 missed abortions achter de rug) heb ik de vk gebeld. Omdat ik 5 dagen later toch op controle moest komen hebben we dat afgewacht. Ze heeft toen een echo gemaakt en alles was in orde. Inmiddels ben ik 19 weken zwanger en heb ik na die ene keer geen bruinverlies gehad.

Groeten,
Karin

Hoi,

Ik ben nu 13 weken zwanger en had vandaag en gisteren ook bruine afscheiding. Dus vandaag naar de vk. Het hartje klopte en ze dacht dat ergens anders vandaan kwam. Nu gaan ze een uitstrijkje maken, want misschien komt het van een schimmelinfectie. Het kon geen kwaad.

Groetjes

mijn verloskundige belde mij vanmiddag nog op en vroeg hoe het nu ging.
ik zei steeds een klein beetje.
ze zei ik heb om 15.00 uur nog een plaatsje vrij voor je en dan mag je wel even lang komen en gaan we het hartje even beluisteren, dat is voor jou dan ook weer een  geruststelling dan  zei ze.
ik ben er geweest en gelukkig klopte het hartje nog.
moest het nog even in de gaten houden, maar ze zei dat het verder geen kwaad kon en dat er best een plekje op de baarmoeder zat en dat die open is gegaan.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan