bruine afscheiding

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik ben 8 weken zwanger van ons eerste kindje. Toen ik net naar het toilet ging, had ik last van bruine afscheiding. Verder heb ik alleen een klein beetje lats van mij onderrug. Dinsdag gaanw e voor het eerst naar de VK. Wat kan dit betekenen???

Groetjes Suzanne

hoi,
dat heb ik ook gehad toen ik zwanger was, tot de 12e week, maar heb nu een gezonde dochter. ik hoop dat dat je een beetje gerust stelt.

groetjes

Hoi Suusje79, ik heb al een week lang last van bruine afscheiding en af en toe last van lage onderrugpijn. Waarschijnlijk ben ik iets langer dan 4 wkn zwanger. Op 13 feb moet ik een echo laten maken. Maar ik vind 't zo vervelend die bruine afscheiding.

Hoi dames,

Bedankt voor jullie reactie. Het heeft gelukkig niet doorgezet en ik ga er maar vanuit dat alles nog in orde is.

Groetjes Suzanne

Hoi,
Ik heb bij allebei de vorige zwangerschappen wat bloedverlies gehad tussn 8 en 10 weken. Ik heb toen de huisarts gebeld en volgens de assistente was het innestelingsbloeding.
Maar als je het niet vertrouwd kun je altijd huisarts of verloskundige bellen... Ze zijn er immers niet voor niets!
Sterkte er mee!
Groetjes, J

Ik heb last van het zelfde en ben nu zo'n 7 weken zwanger. Ben gisteren toch even naar de huisarts gegaan omdat ik me zorgen maakte. Die heeft het nagekeken en zegt dat het heel normaal is, hij heeft ook gekeken op evt infecties, maar ws is het gewoon wat oud bloed wat zich nog afscheidt. Pas als het helderrood wordt, kan het verkeerd zijn.

Hallo,

ik wil je niet bang maken maar wil het toch even zeggen omdat je er wel recht op hebt.
ik heb in oktober een miskraam gehad.
ik was 5 weken en 2 dagen.
de eerste week dat ik het wist had ik ook bruine afschijding het was maar 1 dagje de volgende dag was het over.
ik was blij dat het voor bij was en ben er van uit gegaan dat het goed zat.
3 dagen later begon het weer een dag later begon het helder rood te worden.
ben toen na het ziekenhuis gegaan en hebben ze een echo gemaakt daar kon je het vruchtje nog goed zien zitten.
alles zag er goed uit volgende de gyneacoloog.
heb bloed laten prikken en 2 dagen later weer en daar bleek uit dat ik een miskraam had.
ik wil alleen zeggen dat als je bang bent je gewoon je verloskundige moet bellen.
je kunt beter te vaak bellen dan 1 keer te weinig.
dan kunnen ze een echo maken of bloed laten prikken.
succes met je zwangerschap en hopelijk komt alles goed.
ik ben inmiddels al weer zwanger en alles gaat goed gelukkig.
ben nu bijna 11 weken ver.

groetjes sil.

Terug
Bovenaan