bruine afscheiding

Ik kreeg gisteravond een beetje last van bruine afscheiding.
en vanmorgen ook nog een beetje. Het is echt heel weinig en het is nu al bijna gestopt. maar ik schrok toch wel.

Moet ik me hierom zorgen gaan maken. Of hoort dit er bij. ik ben nu 6 weken zwanger.
verder heb ik geen abnormale krampen ofzo.
Hebben meer mensen hier last van?

Groetjes

Conny

hoi Conny

dat is normaal bruin bloed is oud bloed en bij de een komt dat eruit en bij de ander niet.
Ik zou me geen zorgen maken en anders morgen gewoon ff de vk bellen.....
beter  1keer teveel bellen dan 1 keer te weinig......

groetjes brenda

Bloedverlies

Het is normaal dat je in het begin van de zwangerschap een beetje bloedverlies hebt, dit komt voor bij 50% van de zwangerschappen. De baarmoedermond en vagina zijn in de zwangerschap heel rijk doorbloed, er hoeft maar iets te gebeuren en er knapt een vaatje. Dit kan zijn na vrijen, na harde ontlasting, of zomaar. Dit kan GEEN kwaad. Ook later in de zwangerschap kun je een beetje bloedverlies hebben als gevolg hiervan.
Rose slijm; door de zwangerschap heb je meer slijmverlies dan anders, een klein beetje bloed kan dit slijm rose kleuren. Kan geen kwaad.
Bruinige afscheiding; oud bloed, in de baarmoeder(mond) kan zich wat oud bloed verzameld hebben, meestal neemt het lichaam dit vanzelf op, maar soms wordt het gewoon afgestoten,dit zie je als bruinige afscheiding. Kan geen kwaad.
Helderrood bloed: er kan een vaatje geknapt zijn (het kan ook van een aambei komen!) een klein beetje helderrood bloedverlies kan geen kwaad.

Hai mamma conny,

ik heb tussen 5 en 7 weken ook dagelijks bruine afscheiding gehad. Zoveel dat ik zelfs een inlegkruisje moest gebruiken. En nu heb ik thuis een pracht van een echo foto liggen en ben ik zelfs 5 dagen verder dan ik dacht. Zo zie je maar, het hoeft niet meteen slecht nieuws te betekenen.

Groetjes Petra
11 wk en 6 dg.

Terug
Bovenaan