bruine afscheiding

Misschien een raar onderwerp maar ik zit er al een tijdje mee.

Ik ben ruim een maand geleden bij mijn gynaecoloog geweest omdat ik zo`n buikpijn had. Ik was redelijk in paniek dus ging hij er vanuit dat het tussen mijn oren zou zitten omdat ons vorige zoontje is overleden. Hij rade mij aan om naar een psychiater te gaan. Een paar dagen later kreeg ik last van bruine afscheiding. Ik denk dat het heel donker slijm is maar dat weet ik niet zeker. Omdat ik mij niet op mijn gemak voel bij de gynaecoloog heb ik het aan niemand verteld. Ook mijn man weet hier niks vanaf. Nu is het zo dat ik vanmiddag weer een controle heb maar ik durf het nog steeds niet te zeggen. Kan iemand van jullie mij geruststellen? Voor mijzelf weet ik zeker dat het niet tussen mijn oren zit maar tussen mijn benen. Ik wou maar dat ik de moed had om hem dat voor de voeten te gooien als hij het weer over een psychiater gaat hebben.

Eerlijk gezegd zou ik niet weten of het iets normaals is of niet maar zou als ik jou was wel navragen. Desnoods vraag je om een andere gynaecoloog. T is niet netjes als je niet serieus wordt genomen....juist als je zoiets ergs is overkomen. Dan vind ik dat een gynaecoloog begrip moet tonen en niet zomaar alles van de baan moet schuiven met dat t tussen je oren zit. T is heel normaal dat je onzeker bent en ik vind ; je kan beter 10 keer te veel vragen als 1 keer te weinig. Dus raap al je moed bij elkaar en praat erover...vooral ook met je man....en heeft die gyn geen begrip vraag om een andere. Is je goed recht.

Veel succes.

Groetjes Pamela

Eerlijk gezegd zou ik niet weten of het iets normaals is of niet maar zou als ik jou was wel navragen. Desnoods vraag je om een andere gynaecoloog. T is niet netjes als je niet serieus wordt genomen....juist als je zoiets ergs is overkomen. Dan vind ik dat een gynaecoloog begrip moet tonen en niet zomaar alles van de baan moet schuiven met dat t tussen je oren zit. T is heel normaal dat je onzeker bent en ik vind ; je kan beter 10 keer te veel vragen als 1 keer te weinig. Dus raap al je moed bij elkaar en praat erover...vooral ook met je man....en heeft die gyn geen begrip vraag om een andere. Is je goed recht.

Veel succes.

Groetjes Pamela

ik denk zelf persoonlijk ook dat je al je moed bij elkaar moet rapen en het hem toch zeggen! en als je de gynecoloog niet prettig vind,vraag gewoon om een ander,zeg gewoon wat je zwars zit en zeker van die afscheiding! hij kan op zn minst toch een keer kijken of het idd slijm is ofzo..
en vind ook dat iemand die zich gynecoloog noemd niet zoiets mag zeggen tegen jou..je hebt immers wat heel ergs meegemaakt! en ikzelf zou ook bang zijn in een volgende zwangerschap,dat is menselijk!
praat erover...ook zeker met je man,zodat iemand jou gerust kan stellen!!!!

liefs en succes,
kim(25wkn1dg zwanger van nr2)

Nou ik lees net je verhaal...
En denk die is gek...... Gewoon vragen om een andere gyn hoor! Je mag best genieten als je zwanger bent en zeker als je al een nare ervaring achter de rug hebt....hij hoort je juist gerust te stellen en niet andersom wat denk hij wel niet Grrrrrrrrrr kan er echt boos om worden.....
Maar het is inderdaad wel verstandig om dit met je man te bespreken, ook van hem mag je gerust stelling hebben. Misschien als je, je steeds zo rot voeld en denk dat het weer fout gaat is een angelsond iets voor je zo dat je als je het niet vertrouwt naar het hartje kan luisteren.....Dat heeft mij eg geholpen nu voel ik het elke dag....dat is gewoon prettig. Ook ik heb een miskraam gehad en was heel erg onzeker en snap je gevoel dat je, er nog niet over heb gesproken met je man......

Nou meis zorg voor een andere gyn. en geniet lekker als deze de bevestiging geeft alles goed te zijn...

Liefs Maureen

Ik sluit me ook aan hoor! Je hebt alle recht om een gyn te hebben waarbij je je wel goed voelt, zeker met jou verleden, tis tenslotte geen gebroken arm waar je voor gaat! Ik ben al voor minder dan dat twee keer overgestapt en dat kan en mag gewoon.
Als je het toch niet durft te vragen zou je eventueel ook kunnen bellen en vragen met een assistent te spreken (gyns krijg je toch nooit aan de lijn), wie weet kan zij je verder helpen met een andere gyn...
En zeker het ook je man vertellen, hij zal je onzekerheid toch wel begrijpen?!

Succes vanmiddag!
Laat je het ons weten?

Helemaal mee eens! Juist in jou situatie moet een gynacoloog begrijpen dat ieder krampje, pijn, of onzeker gevoel heeeeel veeeel met jou kan doen. En dan zeker als je wat oud bloed verliest.
Jij hebt recht op een goede gynacoloog, die jou voor 100% begrijpt!
Enne ben het er ook mee eens dat je hier echt wel met je man over moet praten hoor!! Die zal je echt begrijpen.
Succes vanmiddag!!!

Ik kan je wel geruststellen; bruine afscheiding is -hoogstwaarschijnlijk- oud bloed. Dat kan géén kwaad. Je bent 'down there' erg doorbloed op het moment en er kan zomaar een bloedvaatje knappen. Door sex, poepen, of gewoon spontaan. Maar goed, ik ben geen gyneacoloog!

Even afgezien daarvan; als jij je zo niet op je gemak voelt dat je dit soort dingen niet met je gyneacoloog durft te bespreken, dan is het echt tijd voor een ander. En dat ligt NIET aan jou!
Kom op zeg, je hebt een hele traumatische ervaring achter de rug, logisch dat je bij ieder krampje en pijntje in paniek raakt. Als je dat niet zou doen zou je raar zijn ;-) en ik vind het eigenlijk ronduit schandalig dat er zo met je wordt omgesprongen.

Terug
Bovenaan