Bruine afscheiding

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben sinds mei dit jaar gestopt met de pil.
Ik heb een onregelmatige cyclus dus tot nu toe is het nog niet gelukt om zwanger te worden. Maar waarom ik een bericht plaats is omdat ik tussen mijn ongesteldheid door last heb van bruine afscheiding. Soms zijn het kleine beetjes en soms zijn het hele dikke proppen. Mijn vraag is dus of er iemand hier ervaring mee heeft en wat het eventueel kan zijn.

Ik hoop dat iemand hier antwoordt op heeft voor mij.

Liefs

Hallo,

Ik heb niet echt een antwoord op je vraag maar ik weet wel dat toen ik de pil nog slikte (inmiddels 15 maanden geleden) ik dat ook had, dat noemde ze dan: doorbraakbloedingen maar ik weet eerlijk gezegd niet of dat ook kan als je de pil niet meer slikt.

Ik hoop dat er iemand is die je verder kan helpen. Anders bel je toch even de huisarts om te vragen of hij/zij het weet?

Succes! Liefs Lynn.

Ik heb ook geen idee, misschien is het idd verstandig om de huisarts eens te bellen?

Groetjes Wendy

Bedankt voor jullie reactie.
Ik zat er zelf ook aan te denken om de huisarts te bellen maar was benieuwd of er meer mensen last van hadden en of er iemand mij kon vertellen wat het eventueel kon zijn!

Liefs!

@liefjepiefje,
Ik had er alleen last van tijdens gebruik van de pil. Sorry. Heb er nu geen ervaring mee.

Hoi hoi
Ik had er wel last van, wel tijdens de pil maar het was geen doorbraak bloeding. Ik heb verschillende inwendige echo's gehad omdat ze dan eerst denken aan iets ergs (baarmoederhalskanker) maar bij mij zat er een klein wondje aan de rand van mijn baarmoeder en dat bloedde wel eens.
Dan weer 2 maanden niet, dan een week weer wel. Ik heb het gelukkig nog eens laten uitzoeken voordat we met de pil zouden stoppen omdat ik het zeker wilde weten. Miss kun je ook om een echo vragen?

Succes

Terug
Bovenaan