Bruine afscheiding

Gister had ik heel de dag bruine afscheiding. Het is nu weg morgen testen of ik nog steeds zwanger ben. Voel me nog wel zwanger. Heb nog steeds banden pijn, gevoelige borsten, wel krijg ik wat meer trek.
Hoop het zo.
28 september me eerste ego.
Gr.

Dat is idd schrikken meid...... In de meeste gevallen is het niks. Bij mij waren ook direct de klachten verdwenen dus als jij je nog zwanger voelt komt het best goed!

Ik had bij mij tweede zoon 9 maanden lang bruine afscheiding. Heb een gezonde kind gekregen. Het hoeft niks te betekenen. Verloskundige konden het ook niet plaatsen.

Ik had ook bruine afscheiding, heb het 2 a 3 daagjes gehad en maakte me ook zorgen. De verloskundige vertelde me dat dat kan komen doordat de vagina nu zo goed doorbloed is. Bij harde ontlasting of seks kan je dan wat bloed verliezen wat er later als oud bloed met de afscheiding uitkomt. En dan is het bruin.

Bij helderrood bloed moest ik wel gelijk bellen.

Bedankt voor jullie reacties. Weet dat het niks hoeft te te zijn maar maak me wel ongerust. Vandaag en vanacht weggeweest maa nu weer terug.heb nog steeds zwangerschapsklachten hoop dat dit een goed teken is. Alleen heb ik wat meer honger dan de afgelopen dagen maar zit nog steeds snel vol. Ik las ergens dat je als je een test doet je kan controleren of je nog zwanger bent.
Gr.

Terug
Bovenaan