Bruine afscheiding

Hoi dames,

ik zit even in de stress, ik ben 9 weken zwanger en heb sinds 2 dagen bruine afscheiding. De ene keer erger dan de andere keer.

vrijdag kan ik pas voor een echo. Maar ik weet niet of ik zolang kan wachten.

heeft iemand ervaring?

groetjes

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Heel bizar wilde ik precies hetzelfde onderwerp starten! Ik kan je alleen niet helpen want ik ben (nog) niet zwanger.

Ik heb vandaag mijn NOD en verlies een beetje bruine afscheiding. Ik heb al 1.5e week last van meer witte afscheiding maar nu dus met oud bloed. Ik hou al een paar maanden mijn temp bij en die blijft hoog, gelukkig, namelijk 37.05. Na mn ei schommelt ie rond de 36.85 en rond de innestelingsdatum een dip gehad en sindsdien een stijging. Ik heb nog niet getest. Heeft iemand hier ervaring mee en bleek toch zwanger?

De fertiliteitsverpleegkunde gaf trouwens aan dat bruine afscheiding niet erg is tijdens de vroege zwangerschap, misschien heb je daar iets aan?

Hoi Chantal gefeliciteerd met je zwangerschap ik ben bijna tien weken en ik weet uit ervaring dat bruin bloed verlies niet zo kwaad kan pas wanneer je helder rood verlies en er buikpijn bij krijg dan is er wat mis mijn tip: vooral niet proberen te stressen want dat is alleen maar slecht voor de baby , en je kan eventueel morgen vroeg de vk bellen en vertellen over je bruinbloed verlies ik denk dat ze je jet zelfde gaat vertellen succes nog!

Ook ik heb het sinds vandaag op 5 weken en 4 dagen. Licht bruine afscheiding. Dit is volgens mij heel normaal en is geen probleem. Het kan innestelingsbloed zijn of een contactbloeding door seksueel contact. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik het in het begin ook en ging het vanzelf weer over na een paar dagen. Helaas liep dat later wel uit op een miskraam maar daar had dat niks mee te maken.

Geen zorgen dames!

Hallo

Ik ben net 6 weken zwanger en heb de afgelopen  2 weken soms wat bruin bloed verlies maar nu vanmorgen  was het helder rood niet veel maar toch. Ik kan 23 januari voor mijn eerste echo. Iemand hier ervaring mee

Terug
Bovenaan